Joo en ymmärrä taaskaan, et miks mami oli mulle eilen vihanen ja sit taas tänä aamuna ja eilen aamullaki samasta asiasta, ku tänäki aamuna :(
Siis mähän vaan leikin ja eiks leikki oo niinku lapsen työtä :o
No mä kerron, et mistä se mami hiilty mulle eilen illalla , eli mä olin tos pihas niinku jalottelemas ja ootin, että joku kaksjalkanen tulis sinne mun kans, mutta eipä ketään näkyny ja niin mun aikani tuli pitkäks ja mua alko ramaseen ja oikasin itteni siihen nurmikolle, mutta se maa oli niin kova, että aloin siinä sitten katteleen jotain pehmosempaa makuualustaa..
Kuinka ollakaan bongasin pihan nurkassa jonku ihme häkkyrän ja sen päällä oli pariki semmosta aikas pehmeen näköstä patjan tapasta :)
Otin niistä sit sen toise johon helpommin yletyin ja raahasin sen siihen pihaan missä mulla on semmonen vakipaikka, johon mä kannan aina mun kaikki ulkolelut, porukoitten kengät ja sit kaikki tärkeet löydöt ;)
Makasin sit siinä patjalla vähä aikaa, mutta se tuntu jotenki möykkyseltä ja min piti vähä möyhentää sitä, mutta ehkä siis huomatkaa ehkä mä olin liian kovakouranen ja se repes koko hoito ja siitä pursus ulos kaikki sisukset ja ne levis jotenki pitkin pihaa :D
No sit se teini-ikänen huomas sen jutun sieltä yläkerran ikkunastaan ja tuli heti kanteleen mamille ja mami ryntää ulos ja 
päästelee suustaan outoja sanoja, joita en ollukkaan 
ennen kuullu :o
Siinä  samalla kuulin sitten senkin, että mikä se patjoja pitelevä häkkyrä meiän pihassa oli nimeltään  ja joka jäi nyt ilman toista patjaansa, se oli keinu tai joku ;)
768693.jpg

Se toinen juttu mistä mami on mulle ollu parina aamuna vihanen on ihan tyhmä niinkuin kyllä toi patjajuttuki on tyhmä ;)
Se alko sillain, että iskä ja mami oli aamukahvilla ja sit, kun mulle ei annettu enää uutta lautasellista ruokaa sen ekan lautasellisen jälkeen, vaikka pyysin niin menin sit makkariin kattoon, et olsko siä mitään kivaa ja olihan siä tommonen kivan näkönen akkakynttilä, senkin nimen mami sit kerto mulle oikein huutamalla, niinku en olis vähemmälläki kuullu... Ja tulihan siinä samalla kuultua sen kynttilän meille tulon historiaki, vaikka ei se mua kyllä yhtään kiinnostanu, jotain mami höpisi, että se on saanu sen melki 10 vuotta sitten tolta Vincent-hamsun mamilta ja se on koriste eikä mikään puruluu ;)
Heh, vähä sain ton akan tukkaa muotoiltua niin, että nyt se tommonen kalju ja vähä varpaitakin ehdin pureskeleen :D

Vincentin mamille terkkuja ;)
768692.jpg