Kattokaas tätä ;)
838391.jpg

Hahhaa, luulitteks, että toi on mun kuva... No ei oo.. Siinä on nimittäin kauan eli melkein 3kk. kadoksissa ollut mun ihan oikee veljeni, jonka 
kanssa mä pikkuskidinä painin meiän lapsuuskodissa;)
Eiks ookki ihan mun näkönen? Sen nimi on Remu Petteri, mutta voi sanoo ihan vaan Remuks ja se asuu kyllä aika kaukana ihan Vantaalla asti :)
Mami on ihan innoissaan, kun mä oon monta kertaa kuullu sen puhuvan, että mitähän meiän muille pentueen jäsenille kuuluu ja nyt sit tupsahti mun veli kuvioihin ihan yllättäen :)

Kai mä laitan ittestäniki jonkun kuvan, ku tää on kerta mun blogi ja voitte sit kattoo, että ollaanks me Remun kans samannäkösiä ;)

Tää oon mää
762703.jpg

Tossa mä olin just oppinu meneen nojatuoliin ja mami ei näyttäny yhtään iloselta ja mikä parasta toi on Pojun nojatuoli, mutta oma syynsä miks ei oo pitämässä puoliaan :D
841237.jpg

841239.jpg