Siis mähän osaan, vaikka mitä nuoresta iästäni huolimatta ja mami sanooki, että mä oon viisain koskaan sen tuntema koira ;)
Mutta on mulla kyllä takana rankka koulutusohjelmaki, joka kesti aika kauan ja meinasin monta kertaa pistää kaiken läskiks, mutta mun kouluttaja (se teini-ikänen) ei antanu periks ennenku osasin ja myös muistin kaiken oppimani...

Nyt sit aion luetella kaikki jutut mitä osaan  ja vähä muutaki juttua musta ;)

Elikäs mä osaan:

- istua  käskystä..
- istua ja antaa tassua..
- kieriä käskystä..
- hypätä käskystä..
- mennä makuulle käskystä..
- näytellä kuollutta, kun sanotaan PAM.. :)
- tiedän kumpi on oikea ja kumpi vasen (ihmisen käsi)
- osaan pyöriä (tanssia)
- osaan painaa vinkulelua käskystä (piippaa)
- istua paikallani niin kauan kunnes annetaan lupa tulla esim. syömään..
- osaan noutaa esineitä..(mutta en palauta niitä heittäjälle ;))
- osaan ihan itse etsiä ja syödä marjoja sekä metsästä, että pensaista..
 
Sit vähä muuta tietoo musta:

- olen sisäsiisti..
- mun pitää saada joka ilta ennen nukkumaanmenoa 'iltaleipä'..
- aamuisin, kun kello soi niin hyppään iskän ja mamin petiin ja revin niiltä peitot pois päältä ;)
- tykkään pelata 'jalkapalloo'..
- olen kaikkiruokainen..
- olen pihassa irrallaan, enkä karkaa..
- käyn yöllä pissalla vain jos mami sattuu herään  ja pissaan sitten, kun mami sanoo, että 'pissaa' :D

843096.jpg