Nimittäin mulle tuli mieleen yks kauhee tapaus mitä en oo viä kertonukkaa ja minkä mami mulle aiheutti :(
Ja se oli se, kun mami raahas mut johki ihme paikkaan missä haisiki ihan kauheelle ja sit siä oli semmonen iso ukko, joka oli paljo isompi, kuin mami ;)
Sen muistan, että sillä ukolla oli semmonen valkonen paita missä oli kissan ja koiran kuva ja se käski mamin nostaa mut semmoselle korkeelle pöydälle ja se pöytäki oli niin korkeella, että hyvä, ku mami yletty laittaan mut siihen..
Sit, ku mami oli nostanu mut siihen pöydälle niin hyppäsin samantien alas ja mami joutu uudestaan nostaan mut siihen ;)
Mami piti sit mun hihnasta kii ja toisessa kädessä sillä oli kamera millä se otti kuvia mun rääkkäyksestä, ku se pitkä ukko kävi käsiks mun niskavilloihin ja lykkäs semmosen puoli metriä pitkän neulan mun niskaan, mutta piruuttanikaan en ääntäkään päästäny ;)
Voinki käyttää niitä mamin ottamia kuvia sit myöhemmin, kun teen valituksen pienen koiraan kohdistuneesta rääkkäystapauksesta :(
En voinu uskoo korviani, ku se ukko sano mamille, että mulle varmaan maistuu ruoka hyvin ja mami alko nauraan ja kysy, että näkyykse päältä ja, että mä muka elän vaan syödäkseni :o
Siihen se ukko sit sano, että mä oon siinä rajalla, että vielä pystyy tunnustelemalla laskeen mun kylkiluut..miks ne muka pitäs laskee...
Ja sit lopuks tuli se kauhee tuomio, että mulle ei saa antaa enää mitään herkkupaloja...Siis tää on niin epäreilua ja mä, kun luulin, että saatan olla jopa nälkäkuoleman partaalla :(

Tossa on kuva, kun vähä ujostelin, vaikka mamin mielestä mä muka pelkäsin...
823116.jpg

Tossa on se rääkkäyskuva :(
823113.jpg