Huomaatteks, ku mä oon läntänny tohon ylös uuden otsikkokuvan ittestäni?
Tai no ehkä mami vähä autto, mutta mä siinä asiassa suurimman osan kuitenki tein :)

Ja kuten kaikki hyvin tietää, että mä oon tän meiän talon pomo ja mä oon nimenomaan se, joka pitää järjestystä täällä yllä...
Vaikka jotkut tahot luulee, että esim. meiän kissat olis jotain pomoja niin en voi kyllä muuta, ku nauraa :D :D
Kuka nyt pystyis kuvitteleen jotain nynnyä Pojua tai Tiikeriä joksikin pomoks..Hahhahhaaa :D

Ja ettei tää olis niinku pelkkää puhetta niin voin esittää todisteen, kuinka mä laitan kaikki ojennukseen ihmisiä myöten ;)

Kerran yks tyyppi alko kukkoileen niin, että meni mun petiini nukkuun, vaikka eihän se sinne mahtunu ja nyt, kun tuli puheeks niin se peti on mullekki jo liian pieni, ja mun jalat jää sillain ulkopuolelle roikkuun, mutta mami kyllä ompeli mulle semmosen patjan, mutta en oo kertaakaan siinä maannu, kun sen piti mennä tekeen se vihreestä kankaasta ja mähän en nyt ala nukkuun vihreellä patjalla, kun kerta noitten kissojen blogi on vihree niin ei kiitos, vaikka olis kuinka avattavalla vetoketjulla varustettu malli :(
Mami muuten tunkes siihen tekemänsä patjan sisälle sen valkosen jutun  mikä jäi ehjäks siitä keinun patjasta, jota joskus vähä muotoilin jos muistatte :D
Ai niin se todiste meinas unohtua, kun tuli muuta mieleen ;)
Eli siis suutuin siitä, kun se tyyyppi änkes ruhonsa siihen mun petiini ja kostin sen sille ja menin sit sen petiin nukkuun ja siitäkös se tyyppi riemastu niin, että kirku suoraa huutoo ja sit mami tuli ja otti mun pois sieltä tyypin sängystä, eikä se sit enää menny mun sänkyyn enkä mää sen, että niin mä laitoin sen tyypin ojennukseen ;)

846989.jpg

Eiks ookki toi peti ihan selvästi liian pieni mulle..
841227.jpg