Niin siis mun on nyt pakko kertoo etten mä oo ainoo koira, joka tekee kaikkee luvatonta, enkä oo ees niin kauhee pahantekijä, ku yks toinen koira ;)
No mä alotan alusta tän jutun, elikäs toi Vincent-hamsun mami oli menny ottaan ittelleen koiran, kun se näki mut ja kuinka söpö mä olin niin senki alko tekeen sit mieli tämmöstä ihanaa karvajalkaa ;)
Sit se otti sen koiran Viipurista tai joku semmonen se oli missä niitä kodittomia koiria on semmosissa tarhoissa oikein roppakaupalla, vaikka oli se koira jo aikasemmin tullu suomeen johki väliaikaseen paikkaan..
Sen koiran piti tulla sille Vincentin mamille vasta joskus 2-3 viikon päästä, mutta se ihminen jolla se oli hoidossa niin joutu sairaalaan ja se koira tulikin sit jo viime tiistai-iltana..
Ja sit, kun tää koiran uus omistaja on päivät töissä niin sitä koiraa ei voinu jättää heti koko päiväks yksistään niin toi meiän teini-ikänen pestattiin sit sen hoitajaks....Eikä ees kysytty multa mitään, että mites mun sit käy, kun oon kerta sen teini-ikäsen koiraki ja noin vaan hylättiin ja mentiin vieraisiin koiriin :(
Se koira on kuitenki joutunu oleen aamusta pari tuntia yksistään, kun ei noi nuoret likat jaksa ees nousta niin aikasin ylös, ku pitäs (sanoo mami)..
Ja arvatkaa onkse riehunu yksinollessaan... NO ON ja ihan sairaasti viä :o
Ekana aamuna se oli kaatanu kaikki keittiön pöydällä olleet tavarat ja sohvaanki oli tullu jotain kynsien raapasujälkiä..
Sit tänä aamuna se oli päässy siihen semmoseen tuulikaappiin, vaikka ovi oli sinne kiinni ja se oli raastanu vähä postia uuteen uskoon ja tiputtanu semmoset helmiverhot ja sit se oli nakertanu omistajansa uuden sandaalin ja kaatanu vesikuppinsa :o
Siis mä en ikinä tekis mitään tommosta, mutta mähän oonkin poika ja se vieras koira on tyttö, mutta ei sillä oo viä nimee, muuta ku se, joka siä Viipurissa on sille annettu..

Ton näkönen se vieras  koira on ja se jotain 11kk.   Mun porukat sanoo, että toi on niin mun näkönen, että vois luulla, et se oon mä :o
809234.jpg

Tommosta se oli tehny eilen...
809237.jpg

Ja tommosta tänään
809240.jpg

Uutta muotoilua :)
809254.jpg