Osallistun taas tähän koirakuvat-haasteeseen ja tän viikon aiheena on harrastus..
Vähänkö oli vaikee päättää, että mitä harrastuskuvia laittasin, kun mulla on ihan sikana kaikkee harrastustoimintaa :D
No me sit mamin kans valkattiin muutama kuva, eikä millään meinattu päästä yksmielisyyteeen, että mitkä otetaan, kun mä olisin halunnu pari kuvaa mistä ilmenis mun 
'kissaharrastukseni' mutta mami sano, ettei 
semmosia laiteta, kun kaikki ei välttämättä 
ymmärrä semmosta harrastusta :o

Tossa mä harrastan luontotutkimusta
808411.jpg

Tossa samaa, ku edellä, mutta perästäpäin :D
843072.jpg

Täs mä harrastan luonnon puhtaanapitoo ja kerään aina kaikki roskat mitä vastaan tulee ;)
894893.jpg

Sit mun täytyy pitää kunnossa sen teini-ikäsen skootteri, että se pääsee sillä kouluun :)
894901.jpg

Tossa mä sit harrastan keppijumppaa...
894896.jpg

Toi taas on hyvää niskalihasjumppaa ja siihen voi soveltaa erilaisia lisäliikkeitä mukaan..
894897.jpg

Sit mä tietty harrastan myös mun lempilajia eli pikajuoksua :D
894909.jpg