Vähänks siisti aihe tää minä ja kaveri on tällä kertaa tässä koirakuvat-haasteessa :)

Tiätteks, että mulla ei oo yhtäkään korakaveria :o Tai siis onhan mulla tietty täällä blogeissa, vaikka kuinka paljon kamuja, mutta mä en oo tutustunu vielä yhteenkään sillain, että oltais oltu niinku nenätysten :(
Kaikki koirat, joita mä oon nähny niin ne alkaa heti räyhään ja huuteleen mulle kaikkee niin en oo sit viittiny tutustua niihin lähemmin ;)

Siks mä esittelenkin mun parhaan eläinkamun eli kissan ja sen nimi on Tiikeri :)
Se on semmonen tosi lepsu kissa, eikä se oikeestaan suutu mulle koskaan, vaikka mun leikit menee joskus vähä överiks
794022.jpg

Tossa me ollaan hyviä kavereita ja mä oonki just pesemässä sitä :)
On meillä toinenki kissa, mutta se ei jostain syystä oikein vielä suostu kaveeraamaan mun kans :(
773345.jpg

Sit tää tapaus on mun varsinainen omistaja, jonka kanssa mä useimmiten lenkkeilen :)  Tossa me istutaan samassa tuolissa ja katotaan telkkaria :D
Sit se tyyppi, joka joskus auttaa mua näissä blogihommissa on eri henkilö, 
kuin toi tossa, mutta sekin tyyppi on mun erittäin hyvä kamu, mutta siitä ei saanu laittaa kuvaa :D
864338.jpg