Löysin Seran blogista tällasen koirien horoskoopin ja mä oon siinä oinas :o

Tommonen on mun horoskooppini ;)
Oon oikein hämmästyny miten noi jotkut kohdat pitää niin hyvin paikkansa ...
Se kaikkien koirien horoskooppi löytyy myös tosta vasemmanpuoleisista 
laatikoista..

OINAS

Oinaat ovat pyrkijöitä; ne ovat aina valmiita kokeilemaan kohdalle osuvia uusia asioita. Surullista kyllä niillä on vain vähän kestävyyttä ja siksi kunnianhimoisista hankkeista harvoin syntyy tulosta. Oinaat ovat tosi hauskoja seuralaisia, mutta paras valmistautua kärsivällisyyteen. Elämä oinaskoiran kanssa voi olla melkoista mellakkaa, joten voit sanoa hyvästit herttaisille somistuksille ja sisustuksille. Oinaan itsenäinen luonne saattaa välillä rassata, mutta koiran rajaton rakkaus korvaa kaiken.
Sopivat koirakaverit: Jousimies tai Leijona
Sopivat omistajat: Leijona tai Jousimies
Lempiväri: punainen
Onnennumero: 9
Mieliruoka: kaikki syöttävä kelpaa oinaskoiralle, muttaa mieluiten se söisi mitä kiinni saa vapaana harhaillessaan.
Vastenmielisintä: joutua olemaan liian kauan suljetussa tilassa. Oinaas ovat synnynäisiä kulkureita
Ihaninta: reippailla vapaana luonnossa
Laatusanat: innostunut. itsenäinen, uskollinen, voimaton.

Tossa mä oon sängyssä nukkumassa :)
941458.jpg

Oon mä tossaki sängyssä, mutta herätettynä :(
941451.jpg

Täs mä kyylään, että ketä tossa tiellä menee ;)
941462.jpg

Ja samaa toisesta ikkunasta :D  
941434.jpg