En mä ees tiä, että mitä toi otsikko tarkottaa, mutta oon kuullu, ku noi ihmiset sanoo joskus sillain ja se kuulosti mun korvaani aika kivalta ;)
Niin siis toi sukset juttu vois sopia eiliseen, kun mun ja mamin välillä oli eilen illalla pientä jännitettä, kun mä olin kasannu yhen maton ja sit nakersin siinä kasaamani maton päällä mun leluja ja tais mulla puruluukin siinä olla ...
No sit, ku mami lopetti koneella istumisen ja oikas sen maton 
niin se alko päästeleen suustaan kaikkee painokelvotonta 
jota mä en tähän ikääni mennessä ollu vielä kuullukaan, 
vaikkan kyllä mami on ennenki mulle pikkusen vihotellu, 
muttei ikinä tässä mittakaavassa mitä eilen :(
Siis se huomas, että siihen mattoon oli tullu aika monta semmosta reikää ja heti mä sain syyt niskoilleni ja passituksen ulos, vaikka siä oli säkkipimee, mutta laitto se sentäs mulle ulkovalon...
Nyt se väittää, että mä olisin siinä maton päällä rohnottaessani nakertanu samalla ne reiätki, mutta katoin parhaaks olla tunnustamatta mitään...
Ja siitä asti mami on sit ollu mulle näreissään, mutta se ei näköjään muista enää, että just se matto oliki siinä lattialla ihan vaan mun takia ja että mami tuo sit toisen 
maton talveks siihen, kun mä en oo enää talvella
samanlainen honkkeli...kai..
Niin, että mitä sen maton oli sit väliä, vaikka olisin repiny kokonaan, kun se kerta oli vaan väliaikanen ;)

Tommosia pieniä mitättömiä reikiä siinä matossa on muutama kappale, että ei pitäis kyllä mitään haitata, ainakaan mua ei haittaa ;)
937796.jpg

Yritin tänään ottaa naamalleni kaikenlaisia hassuja ilmeitä, kun yleensä mami aina nauraa mulle sillon, mutta nyt se pysytteli vaan myrtsin näkösenä :(
Tollastakin ilmettä yritin....Tuloksetta...
937811.jpg