Mä nyt aattelin kertoo muutamalla sanalla jotain kuulumisia mun elämästäni ;)
Ensinnäkin mä oon tutustunu moniin uusiin koiriin täällä blogeissa Koirakuvat-viikkohaasteen myötä ja oon mä saanu pari uutta ihmiskamuaki, jotka tykkää musta ja mä laitoin sellasen halilaskurinkin tohon oikeelle puolelle ton kävijälaskurin alle, että mua voi käydä sit aina halaamassa, kun siltä tuntuu :)
Toi yks Yira haluais kyllä halata mua ihan hek.koht. mutta se asuu varmaankin jossain hevon kuusessa niinkuin mami aina sanoo niin ettei se lähikontakti sit sen Yiran kans varmaan onnistuis :(
Niin ja sit on tapahtunu yks kauhee asia :o  Mami on lopettanu melkein kokonaan antamasta mulle herkkupaloja, vaikka mä oon ihan solakka poika enkä mikään tankki, mutta se nyt yrittää vaan saada mut pysymään sellasena, että mun kylkiluut tuntuis, kun mulla on joskus viikon päästä semmonen tehosterokotus tai joku...
Joo siis meillä meni vähä myöhään toi rokotusjuttu, kun mamilla ei muka ollu koskaan aikaa soittaa sille eläinlääkärille ja sit mä olinki jo 4kk. vanha, vaikka piti olla 3kk. mutta kai se on parempi myöhään, kuin ei milloinkaan ;)
Eipä silti, että mua yhtään haluttais ees mennä sinne korkeelle pöydälle pisteltäväksi, mutta mami sanoo, että se on mun parhaaksi, se varmaan tarkottaa sitä, että mä saan sit niitä herkkupaloja, kun oon käyny siä lekuris :)
Sit semmonen juttu, että mä oon vähä alkanu käyttään sitä mamin ompelemaa vihreetä patjaa avattavalla vetoketjulla :D
Mutta en mä siinä öisin nuku, ku sillon mä tykkään käpertyä siihen mun pieneen laatikkooni, mutta mä nukun siinä patjalla joskus päivällä vähän aikaa kyljelläni , että mamille tulis hyvä mieli ;)

Muuten yks asia meitä vaivaa, kun tuolla hallintasivulla on se semmonen kohta, kuin tilastot niin meillä ei oo koko aikana ollu siellä mitään tilastotietoja, vaan tommonen teksti tulee, kun klikkaa 'Blogillesi ei ole vielä generoitu tilastoja'
Aattelin vaan, että kuinka monta kuukautta pitää odottaa ennenkuin ne alkaa generoimaan mun tilastoja :(
Onko kellään mitään tietoo asiasta, että mitä mä voisin tehdä asian kuntoon saattamiseksi?

882112.jpg

Tossa mä juoksen pihassa ihan hulluna
859544.jpg

Tossa mä ihmettelin, kun mun lenkkipolulla oli vettä :o
878206.jpg