Tän viikon koirakuvat-haasteen aiheena on hassu ja mami sanoo, että mä oon aina hassu, vaikka tekisin mitä :o

Tossa pari kuvaa siitä, kun mä hyppään pallon perässä ;)
En mä oikeesti noin korkeelle hyppää, että mun pää on melkein katossa ja toi lamppu hampaissa...Toi kuva on otettu vaan sillain alhaalta päin, että siks toi kuva valehtelee :o
937800.jpg

Kattokaa ny miten hassullta ja isolta mä näytän, vaikka en oikeesti oo läheskään noin suuren kokonen ;)
937798.jpg

Sit mami sanoo, että mä oon hassu sillonkin, kun mä vaan ihan tavallisesti juoksen :)
859541.jpg

Joskus mua alkaa kyllä itteeniki naurattaan ihan ältsisti ja sit mä heittäydyn tohon lattialle ja nauran maha kippurassa ja sekin on sit muka hassua ihmisten mielestä :o
828909.jpg

Niin ja onks siinäki jotain hassua jos mä annan kieli pitkällä pari silmäniskua...
854614.jpg