Tän viikon haasteen aiheena on syksy ja mä osallistun siihen tämmösillä kuvilla, joissa mä oon lenkkeilemässä mun ihmisen kanssa ja se raahas mua kaikissa ihmeellisissä paikoissa :o

Täs kuvas mä oon joutunu  kiipeen meiän syysretkellä hirveen ison mäen ylös ja  sit mun piti vähä aikaa huilata...
808413.jpg

Tää kuva on otettu kännykällä ja siks toi tausta on tommonen sumee
937810.jpg

Syksysin on aina kaikkia esteitä mun lenkkipoluilla niinkuin esim. tämmösiä vesiesteitä :(
878206.jpg

Sit syksysin voi piiloutua tämmösien kuivien heinien joukkoon niin varmaan ei kukaan löydä mua ;)
894907.jpg

Sit pieni koira voi ihan muuten vaan ihmetellä, kun lehdet putoo puista ja kaikki on niin ankeeta :o
963995.jpg

Tietysti syksyä voi kattella sisältä käsinkin, vaikka avonaisesta ikkunasta
941438.jpg