Mun oli pakko tulla kirjottamaan, vaikka mami kyllä sano, ettei tää mun juttu ylitä uutiskynnystä :o  Mitähän se uutiskynnys tarkottaa, ku vaan tietäs, mutta mamin jutut on muutenki vähä outoja, että en oo enää pitkään aikaan välittäny niistä ;)
Se mun juttuni on semmonen, että eilen aamulla luulin, että että nyt on tullu maailmanloppu tai joku...
Se alko sillain, että mulle tuli tosi aikasin aamulla pissahätä ja kävin sit kertomassa siitä mamille ja se raahautuu sit silmät ristissä ja muutenki kauheen näkösenä avaan mulle ovee, että käväsen pikipäin pisulla ja tuun sit takasin ja yleensä mami jää kyylään ikkunasta, kun se ei viitti tulla ulos asti..
Mut arvatkaa minkä järkytyksen mä koin, kun se ulko-ovi aukes, siis ette ikinä usko mitä siellä oli :o  Siä oli maa ihan valkosena ja sit, ku uskalsin mamin työntämänä mennä oven ulkopuolelle niin sinne valkoseen juttuun en sit mennykkään, vaikka mulla oli niin kova pissahätä, että luulin halkeevani:(
Näin kyllä, että mamin naama näky siinä oven vieressä olevassa ikkunassa ja se ei näyttäny yhtään iloselta ja eipä aikaakaan, kun ovi aukes ja mami tuli yöpaitasillaan kähiseen mulle, että mun pitäs mennä rappusilta alas ja hakee joku hyvä pissapaikka :o
Siis miten mä olisin voinu löytää minkäänlaista pissapaikkaa, kun kaikki hyvät paikat oli peittyny sen valkosen ja kuten myöhemmin tulin huomaamaan myös erittäin kylmän ja märän töhnän alle :(
Mutta mami ei ottanu kuuleviin korviinsakkaan mun estelyitä vaan työnsi mut alas siitä rappusilta  ja sano, että mee pissalle siitä...
No pakkohan mun oli sit mennnä, kun mami jäi siihen rappusille vahtiin ja oli ihan, ku joku justiina niinkuin iskän oon joskus kuullu sanovan :(
Mutta mäpäs en mennykkään kauas vaan pissasin heti siihen mamin kukkapuskaan ja sit juoksin vauhdilla takas sisälle ja mami tuli perässä ja meni suoraan takasin sänkyynsä eikä antanu mulle ees mitään ruokaa, vaikka olin tehny just niin, ku käskettiin :(

Tossa mami on just tönänny mut alas rappusilta ja oon siks vähä hölmistyneen näkönen, kun jouduin seisoon tohon valkoseen..
978801.jpg

Tossa mä juoksen niin nopeesti takas sisälle, että mami ei ehtiny saamaan ees mun koko kuonooni kuvaan :)
978803.jpg