Niin siis taas tuli sanomista mun hommistani :(
Ja siis ei vois mitättömämpi asia olla kyseessä mistä mulle suututtiin ja jos oikein paneudutaan siihen perimmäiseen syyhyn niin syy ei oikeestaan ees ollu mun vaan iskän :o
Ja mamin vakiolausetta lainatakseni voin sanoo, että iskähän on vaan mies ja mies pystyy käsittelemään vain yhtä asiaa kerrallaan kuten tässä tapauksessa nyt sitten todistetusti kävi...
Elikäs meillä oli viikonlopun hoidossa semmonen 3v. pojan riiviö ja sillä oli jalassa semmoset mua kiinnostavat lenkkarit ja tietty sit iskä mokas ja jätti sen pojan lenkkarit tohon ulkorappusille, kun ne tuli ulkoilemasta ja mä satuin just sillon oleen ulkona ja mitä mä muutakaan olisin voinu tehdä, ku hakee ne lenkkarit tonne mun vakipaikalle missä mun kaikki aarteet on ja alkaa nakertaan niitä :)
Sainkin muuten aika kauan nakertaa niitä lenkkareita ennenkuin kukaan huomas ja siitähän se  sitten repeskin, kun iskä oli vihanen mulle ja mami oli vihanen iskälle :o
Vähä sitten kuuntelin toisella korvalla, kun ne sen riiviön porukat tuli hakeen sen pojan kotiin ja mitä niistä kengistä selitettiin, mutta ei ne ollu yhtään vihasia tai sit ne vaan näytteli ;)

Tommonen tuli yhestä lenkkarista ja sitä toista en ehtiny ollenkaan muotoileen :D
963993.jpg