Nyt se koirakalenteri on valmis ja mulle lähetettiin se eilen ja mä laitan tähän näytille siitä tän huhtikuun, kun siinä on mun ja mun veljen naamat, ku meillä on sillon molemmilla synttärit :)
Me ei olla kyllä mun mielestä yhtään samannäkösiä enää, kun toi Rocky on noin kauheesti vaalentunu, vaikka sillon pienenä poikina me oltiin kaikki samannäkösiä  ja yhtä mustia...
Eiks oo aika ihmeellistä, että joku kissa viittii tehdä meille koirille kalenterin ja vielä ihmeellisempää on se, että se osaa väkertää tommosia, mutta kai se sitten on ehtiny senkin opetteleen, kun se on jo 10v.
Jos se ei asuis niin kaukana niin mä me menisin kiittään sitä oikein tassusta pitäen, vaikka ei se taitais siitä kyllä oikein tykätä ;)
Toi kalenteri on tossa kuvassa aika rankasti pienennetty, että siks se ei pääse oikein oikeuksiinsa, mutta luonnollisessa koossa se 
on kerrassaan upee ja nyt mä alan 
printtaan niitä kuukausia, 
että saan tehtyä siitä sellasen seinällä pidettävän 
mallin, jonka mä sitten tammikuussa laitan ton nykysen kollikalenterin
paikalle :)
Olikin muuten hyvä, ettei noi kollit saanu tänä vuonna kalenteria, muuten meille olis tullu riitaa, että kumpi kalenteri laitetaan esille ;)
Tai itseasiassa niillä kyllä on kalenteri, mutta se on mimmikalenteri ja siinä on niitten morsianten kuvia ja sen ne saa kyllä luvan laittaa sinne omaan huoneeseensa... Mun täytyykin puhua siitä kalenterin paikasta mamille, ettei se vaan anna taas sille lellikki Pojulle periks siinäkin asiassa...

Kuvakaappaus.png