Ajattelin osallistua tälläkin viikolla tähän Koirakuvat-haasteeseen, vaikka onkin aika vaikee aihe, kun mulla ei kovin montaa tähän aiheeseen liittyvää juttua oo, joka on siis odotus..
Mutta sit, ku aloin listaan niitä,  niin yllätyksekseni niitä löyty oikeestaan ihan liikaa :o

Ekana tuli heti mieleeni mun ruokalautanen, jonka vieressä mä joudun sairaan usein odottaan, että siihen joskus laitettais jotain :(
757653.jpg

Sit toinen odotuksen aihe on lenkille lähtö, jota noi ihmiset kummasti  mun mielestä panttaa, vaikka yleensä avustan niitä siinä hommassa ottamalla ton flexin jo valmiiks esiin ja meen oottaan sit tohon ulko-ovelle...
937816.jpg

Kolmas tuskaa tuottava odotuksen aihe on toi leikkiminen, jota iihmiset ei
suostu tekeen just sillon, kun se mulle sopis ja sit mä vaan istun ja odotan, että ne tajuais..
864341.jpg

Tossa kuvassa mä oon menny  sänkyyn  ja oon vetäny tommosen 
peitteenkin viä päälleni ja sit, ku se tulee, jonka sängyssä mä nukun niin se hämmästyy kauheesti, kun huomaa, että mää oon jo odottamassa sitä vällyt niskassa..
1040817.jpg

Tää on näitä kuvia missä mä ootan, että joku tulis kotio, kun tunnen oloni niin yksinäiseksi niin katon sit aina välillä tosta ikkunasta, että 
näkyykö ketään ;)
941433.jpg

Tossa mä oon sit päässy lenkille ja odotan tollain nätisti tien sivussa, että tuleeks tuolta vielä lisääki autoja..
1040887.jpg