Tän viikon Koirakuvat-viikkohaassteen aiheena on herkku..
Mä en oikein tiä, että mitä se herkku niinku tarkottaa, kun mun mielestä kaikki mitä mulle yleensä annetaan on herkkua ;)
Mutta kysyin sit mamilta, että mitä se herkku tarkottaa ja se valisti mua siinä asiassa, että ne herkut olis jotain semmosta mikä ei oo mun tavanomasta ruokaani, mutta en mä kuitenkaan tajunnu, vaikka nyökyttelinkin ymmärtäväni ;)

Tässä nyt sitten joitain kuvia mun herkuistani jos oon käsittäny oikein asian..
Tossa on melkein mun ykkösherkkuni eli ihanan maukas nakki <3
1073801.jpg

Tossa on sit mun puruluuni ja voin kertoo etten yhtään tykkää sellasista malleista missä on ne solmut päissä ;)
(Huomatkaa mun hurmioitunut ilmeeni)
1073805.jpg

Tää on jäätelötikku, josta oon saanu jäätelön jämät syödäkseni ja lukeutuu 
ehdottomasti ihan kärkeen mun herkkulistallani :)
1073800.jpg

Tossa on menossa mun iltaleipäni ja maistuu edelleen tosi hyvältä :)
1073810.jpg

Sit mun mielestäni herkkuihin vois luetella kaikki tommoset 
pussit, jotka on melkein tyhjiä, niinkuin toi kissojen 
ruokapussikin...aina sieltä jotain löytyy, kun tarkkaan 
tutkii...
997058.jpg

Tossa oli aika suppeesti esiteltyinä mun herkut ja jäi monta herkkua esittelemättä, kuten kaurapuuro, lihapullat, pannukakut ym...