Ja taas on se aika. kun mä osallistun tähän koirakuvat-haasteeseen, jonka aiheena on tällä kertaa ulkoilija.
Mähän oon siis melkein jatkuvasti ulkoilemassa ja hoitamassa mun reviiriä, 
kun noi meiän kissat näyttää lopettaneen sen homman  ja makailevat vaan kaiket päivät 
sisällä niin aattelin sitten ottaa hoitaakseni sen homman ainakin talven ajaks ;)

Ei meillä oo vieläkään lunta ja siitä mami on vaan ilonen, kun se inhoo 
lunta eniten maailmassa, enkä määkään siitä niin välitä...

Tossa mä oon just tulossa töistä ja arvatkaa, että mulla on hirvee nälkä ;)
997067.jpg

Tossa mulle ei sit heti avattu ovee niin tulin tohon keittiön ikkunan alle katteleen, että mami huomais mut..
997082.jpg

Aika kauan kyllä kesti se oven avaaminen ja alko jo kyllästyttää ulkona oleminen niin yritin sitten saada mamin huomion erilaisilla ilmeillä, että se tajuais päästää mut sisälle ennenkuin olisin liian heikkona nälästä..
854655.jpg

No ei se mami mitään tajunnu ja niin mun oli pakko lähtee ettiin itte jotain purtavaa ja löysin vanhan luun, jonka olin piilottanu pahan päivän varalle ja aloin sitä sitten nälissäni kaluamaan :( Ja voin kertoo, että ainakin sille päivälle tuli ihan riittävästi ulkoilua....
1057420.jpg

Meillä kyllä kävi se talvikin joskus pari viikkoo sitten ja tossa mä oon menny ihmetteleen yhelle hiekkamontulle tommosta konetta, jota mami sano kaivuriksi :o
1057430.jpg