Tiättekö, että iskä rikko mun rakkaimman leluni eli ton kumikanan :(
Se tapahtu eilen illalla, kun vein iskälle ton kanan, että se vetäis sitä mun kanssa ja vähänkö iskä oli tyhmä, kun se otti kiinni vaan tosta yhestä räpylästä...vai mikä sen nimi on ja sit se räpylä repes melkein irti :o
Mami oli jo menny sänkyyn lukeen ja huokaili siä sitten kuuluvasti, kun iskä yritti selitellä tapahtunutta ;)
1171400.jpg

Tossa mä tutkin ton kanan vaurioita ja aika pahalta näyttää, ettei tota kyllä saa enää korjattua :(
1171401.jpg

Sitten mä olin hiukan huuli pyöreenä, kun kuuntelin mitä mami oli yöllä miettiny siitä, että miten iskä joutuu korvaan sen kanan...
Ekana mami sano, että iskä joutuu hakeen mulle uuden kanan ja ajattelin, että voisin mennä mukaan hakeen sitä, kun oon nähny telkkarissa semmosia puettuja kanoja, eikä tollasia kaljuja niinkuin toi mun kanani ;) Niin ne kanat oli  jossain orsilla istuskelemassa siinä telkkarissa ja ne osas äännelläkki ja aattelin heti, että semmonen olis kiva paitsi, että en taitais kuitenkaan tykätä niistä kanan vaatteista, että kaljut olis parempia..
1134858.jpg

Vähänkö sitten repesin, kun tajusin, että ne telkkarikanat oliki eläviä, kun  mami selitti mulle, ettei se semmosia kanoja tarkottanu vaan leikkikanoja :)
Ja sit se muutti taas mielensä ja sano, että iskä saakin ostaa mulle jotain uusia leluja vastineeks siitä rikotusta kanasta ja sekin mua niin nauratti :)
1083283.jpg

Sitten mami oli kattellu jostain nettikaupoista kaikenlaisia leluja mulle ja yhessä me sit valkattiin, että mitä mä niistä haluaisin ja mä päädyin tollasiin vaihtoehtoihin ja mä saan valita noista ainaski kaks, mutta kun haluaisin ne kaikki enkä osaa päättää, että minkä jätän noista pois :)
Eli mä saisin:
tommosen pallon, 
röhkivän pehmopossun
 tai 
tommosen lateksipossun :)

Sit iskä meni ostaan tollasia, vaikka kukaan muu meillä ei tykkää noista ja iskä saa ihan yksistään mennä ammuskeleen niitä..
Mami oli iskälle vihanen noista, kun se ei tykkää, että meitä eläimiä pelotellaan tollasilla, kun nytkin on paukkunu jo monta tuntia, vaikka ei noi kissat siitä paukkeesta välitä, mutta mä en oikein tykkää :(
1173294.jpg