Ehkä mäkin nyt osallistun tän viikon Koirakuvahaasteeseen, jonka aiheena on kipeä..
Vaikka siis oikeesti mulla ei oo hajuakaan, että mitä se kipeä tarkottaa :o
Kävin sit kysymäs mamilta ja se sano, että se olis jotain semmosta, että esim. särkee jostain paikasta siis niinku mua
itteeni tai, että olis sattunu joku tapaturma ja sillain, kyllä se siinä 
jotain muutaki yritti lässyttää, mutta mua lakkas kiinnostamasta se
esitelmän pito, ku olin ollu jo liian kauan siinä paikallani kuuntelemassa ;)
Mulla ei oo sellasia kipeitä kuvia, kun en oo ollu koskaan kipee niin ei voi olla kuviakaan :)
Mutta sit mä hokasin, että oonhan mä ollu sillain erilailla kipee ja päätin sit laittaa pari sellasta kuvaa ;)

Tossa on kuva siitä, kun mä odotan, että joku huomais mut ja yritän mulkoilla tollain sivusilmällä niin enks mä oo tossa ihan selvästi huomionkipee...
864343.jpg

Tossa on siihen samaan huomionkipeeseen liittyvä kuva kans ja tossa mä oon nostanu ylävartaloni oikein ylös ja katonsuoraan mamia 
silmiin, että eikse jo huomais mut..
1129104.jpg

Sit mä oon kipee sillainki, että mä tarvin ihan hirveesti hellyyttä ja yleensä sitä alkaa tuleen välittömästi, kun meen sänkyyn tai sohvalle pitkäkseni ja katon sellasella sääli-ilmeellä niin johan alkaa se lässytys ja halaaminen <3
Eli siis tossa mä oon hellyydenkipeänä :)
1129101.jpg

Tää kuva liittyy sit sellaseen, ku leikkimisenkipeänä olemiseen ja mä oon ton nimen ihan itte keksiny :)
Leikkimisenkipeä tarkottaa sitä, että otetaan joku lelu suuhun ja viedään se ihmiselle ja sit sen pitäis tajuta alkaa leikkiin sillä lelulla mun kanssa, mutta jos se ei tajua sitä jujua niin sit otetaan taas joku sopiva ilme naamalle ja asetutaan sen ihmisen lähelle se lelu suussa ja jäädään tuijottaan sitä ihmistä..sellanen on leikkimisenkipeää 
poteva koira ;)
1129103.jpg