Olisin ehkä osallistunu ja aikasemminkin tähän haasteeseen, mutta mulla ei ollu ennestään mitään joulutervehdyskuvia, kun en oo vielä nähny yhtäkään joulua ;)
Mutta oon kuullu puhuttavan siitä ja vähänkö mua jännittää, että jos mäkin saan, vaikka jotain raastettavia paketteja joissa olis jotain herkkuja sisällä :)

Olis mulla kyllä yks kuva ollu, jonka yks mun kamu teki musta, mutta sen mä laitan sitten jouluks tänne sillain, että se jää viimeseks kirjotukseks joulun ajaks, kun mullakin alkaa kohta joululoma ;)

Pyysin mamia ottaan musta pari joulukuvaa ja sillähän meni sit 
koko homma överiks..taas kerran :o Se alko kaivaan jotain ihme laatikoita esiin ja uteliaana poikana tietysti tulin siihen viereen kyylään, että mitä niistä laatikoista löytyy ;)
1140951.jpg

No mamia alko sit lapsettaa ja se laitto mun kaulaani tommosen likkamaisen värisen hörhelön :o  Vähä mä jo siinä vaiheessa katoin kieroon, että mitä tästä vielä tuleekaan...
1140969.jpg

En mä ihan tätä tarkottanu sillä, kun pyysin mamia auttaan mua näissä joulutervehdyskuvien otossa :o Siis pitikö se koko laatikon sisältö kaataa mun päälleni..kysyn vaan :(
1140957.jpg

Kyllä mua siinä jossain vaiheessa alko itteenikin vähä naurattaan kun olin niitten hörhelöitten peitossa ja leikinkin niitten kanssa, vaikka ne oliki punasia ;)
1140952.jpg

Sitten mua kuitenkin alko hävettään se koko touhu, kun se ei vaikuttanu yhtään äijämäiseltä ja aloin siinä sit esittään mamille, että voitasko jo lopettaa...
1140953.jpg

Mami ei yhtään välittäny, vaikka mä olin jo hätää kärsimässä ja mua alko jo ahdistaa se homma :(  Se vaan kuvas ja kuvas... Sitten mun piti oikein sanoo sille sillain vihasesti, että lopeta
ennenkuin se älys, että olin saanu jo tarpeekseni...
1140955.jpg