Osallistun nyt tän viikon koirakuvat-haasteeseen, kun viime viikkonen haaste jäi väliin :(
Aiheena on tällä kertaa iso..

Nyt, kun musta on tullu iso poika niin multa on jääny kaikki tommoset jutut pois niinku, että mä en enää mahdu tohon kissojen kantoboxiin..
625356.jpg

Ja sit toi mun rakas vauvapetini on kadonnu, kun kasvoin siitä ulos ;)
1106370.jpg

Sit mä en oo enää tota kissaa pienempi, mikä ei ainakaan mun mielestä oo huono asia :)
1106372.jpg

Tohon pieneen lelulaatikkoonikaan mä en enää mahdu istuun niinku sillon joskus, kun en ollu vielä tullu isoks..
1106374.jpg

Nyt, ku oon iso niin mulla on kaikkee isojen poikien juttuja, kuten virkistysjuomien nauttiminen ;)
1106376.jpg

Laulaminen suureen ääneen mihin vuorokauden aikaan tahansa :)
1083290.jpg

Löhööminen sohvalla jos olo on jotenkin vetämätön..
1105072.jpg

Ja kissatki pysyy kummasti kurissa, kun on tullu tota isoo kokoo vähä kasvatettua niin ne ei uskalla hyppiä enää silmille ;)
997050.jpg