Ajattelin osallistua tähän Koirakuvat-haasteeseen, jonka aiheena on koirien joulu..

Tommonen kuusi me käytiin iskän kanssa hakemassa jo 
pari päivää aikasemmin ennenkuin se tuotiin sisälle..
Mä en saanu osallistua siihen, kun niitä hörhelöitä laitettiin tohon kuuseen vaan sen homman hoiti se meiän teini-ikänen ja mami laitto kynttilät ja tähden, joihin molempiin tulee valo..
1156008.jpg

Mua ei yhtään kiinnostanu koko kuusi, kun huomasin heti, ettei siihen ollu jätetty mulle mitään viestejä ;)
(ei tosta kynttilästä oikeesti tommonen valo lähde, se johtuu vaan siitä, ku mami on niin hyvä kuvaaja :D)
1155979.jpg

Sitten, kun alko tulla jo ihan pimee, eikä se pukki ollu vieläkään käyny meillä niin menin hermostuksissani kattoon ikkunastakin, että näkyyks niitä poroja tai ainaki se Petterin punanen nenä :)
1156051.jpg

Sit se pukki oli kuitenki jossain vaiheessa käyny jättämässä lahjakassin eteiseen josta mami sit haki sen ja jako ne lahjat ja se ei itte saanu mitään eikä iskäkään, mutta ei ne siitä näyttäny pahoillaan olevan, eikä mua kyllä ees kiinnostanu saiko ne lahjoja vai ei :)
Mä sain 4 pakettia, mutta mami sai vaan 3:sta kuvan, kun ehdin syödä ne pari nakkia siitä yhestä paketista ennenku mami kerkes ottaan kuvan :D
Sit mamilta oli loppunu  joulupaperi ja se joutu kääriin mun yhen lahjan tommoseen sanomalehteen, mutta ei se mua haitannu, enkä välittäny siitäkään..
1155981.jpg

Toi tommonen luu, jonka mä sain yheltä tyttökoiran omistajalta kiinnosti mua eniten ja toi Tiikeriki olis ollu siitä hirveen kiinnostunu, mutta mä pistin pienet murinat päälle niin se ymmärsi sit lähtee pois siitä kyyläämästä :)
Yhessä paketissa oli tommonen keltanen, kuminen rapu, joka piti sellasta hirveetä vinkumista, kun sitä paino ja säikähdin sitä niin, että multa  meinas ihan lirahtaa, enkä sen jälkeen siihen koskenu :(
Mut sitten sen ravun sisältä otettiin se semmonen vekotin pois mikä sitä ääntä pitää niin nyt mä tykkään pureskella sitä, kun se ei enää rääkäse ;)
1156003.jpg

Ai niin tommonen pehmolelu oli siinä sanomahtipaketissa ja oon mä jo sillekki tehny yhen ilmanottoaukon kurkkuun ;)
1156013.jpg

Kävin mä sit siinä välillä tarkistamassa ton teini-ikäsenkin paketit, mutta se sai aika tyhmiä paketteja niinku toiki tossa...vähänkö se haisi pahalle :o
1155983.jpg

Ja sit mä oon syöny kaikkia jouluruokia ja mun ehdottomaks lemppariks nousi kinkku ja hyväksi kakkoseksi tuli joulutorttu ja jaetulle kolmannelle sijalle tuli joululaatikot ja piparit :)