Tiättekö mitä! Nyt on se viimeinenkin kadonnut lammas..tai siis koira löytyny meiän 7-pentueen laumasta :)
Oli muuten täydellinen joululahja, kun sain postia just jouluaattona tältä mun siskoltani :)
Tän mun siskon nimi on Mimmi ja se asuu jossain Topi Sorsakoskella...no ei vaiskaan, ei toi Topi siihen kuulu, mutta mun mielestä se oli niin hauska juttu, että oli pakko laittaa :D
Eiks muuten ookki toi Mimmi aika paljo mun näkönen?
Sekin pitää tota toista korvaansa tollain, ku määki, mutt mulla se on toi oikee korva ;)
1160999.jpg

            Näin Mimmi kirjoitti mulle...
Olen Mimmi ja asun sorsakoskella eli täällä savossa yhdessä 'iskän ja Äitin' kaa. Luonteeltani olen hyvin paljon sisarusteni kaltainen eli rakastan myöskin uimista kurälätäkössä, mutta järvi on tähän asti vähän pelottanu. Mitäs muuta...ainakin oon kasvanu ihan kauheesti vaikka oonki vähän tällänen vauva ;)
Joululahjaks sain muuten ihan kauheen pannan..ei yhtään katu-uskottava-sellanen jos on sellasta sinistä jotain teddyä tai jotain.hei miettikee...(ällö)
1161009.jpg

Mut nyt on pakko lopettaa ku nuo tuolla paisto torttuja ja ne tuoksuu NIIIIN hyvälle et pakko mennä maistaa.
Muutes,pitikin kysyä sultakin et miten korkee oot ja paljon painat?
Aattelin vaan kun te kaikki näytätte noissa kuvissa niin hirmu isoilta.

Näkymisiin rakkaat siskot ja veljet. Hassun hauskaa joulua ja uutta vuotta!
- Mimmi-

Tollasen sähköpostin se mun sisko mulle lähetti ja sanokaa tekin nyt mielipiteenne tosta pannasta, että onks toi teiän mielestä ällö vai ei...
Mullaki on tommonen puolikuristava kaulapanta, mutta siinä ei oo tota karvaa ja sit mä saan semmosen keltasen huomioliivin, laitan siitä sit kuvan, kun saan sen, mutta luulen, että inhoon sitäkin ;)

Ai niin toi Mimmi kysy, että paljonko mä oon korkee niin mami mittas mut ja tulokseksi tuli 51cm. ja paino on pysyny siinä samassa 16kg.