Nyt mäkin osallistun tähän tän viikon koirakuvahaasteeseen, jonka aiheena on autoilu/matkustus..
Vaikka en mä missään oo pahemmin matkustellu enkä autoillukkaan, kun en oikein tykkää olla auton kyytissä :(
Mutta oon mä silti muutamia kertoja joutunu meneen autoon, kun mami on mut sinne ihan tahallaan raahannu, että tottusin :o
Ja nyt mä oon jo sen verran tottunu siihen tyhmään autokyytiin, että en enää oksentele ja meen jopa ihan vapaaehtosesti sinne takapenkille makaan, kun mami ottaa muy mukaan kauppareissulle ;)

Tossa on kuva mun ekasta automatkasta ja se oli sillon pienenä poikana, kun jouduin jättään mun rakkaan emon ja jouduin lähteen ihan vieraaseen paikkaan, oikein multa itku tuli, kun katoin ikkunasta ja mun rakas kotiseutu jäi kauas taakse :(
625362.jpg

Tossa oli sitten ton edellisen kuvan matkan pää ja jouduin matkustaan tollasessa vankikopissa ja arvatkaa, että mua oksetti ja oksensinkin ainaski kerran..
625356.jpg

Kaikista eniten mä kuitenkin tykkään matkustamisesta apostoliinkyydillä, kun siinä voi samalla tutkia kaikkee luonnon ihmeellisyyksiä :)
1247146.jpg

Sillon, kun oon liikkeellä jalkapatikassa niin mä tunnen itteni vapaaks, kuin taivaan lintu ja tuntuu ihan, kuin olisin yksin koko maailmassa, eikä mua pelota se yhtään ;)
Usein musta tuntuu kesken matkan, että oon saanu matkustuskärpäsen pureman :)
693977.jpg

Kerran aika pienenä me matkustettiin rannalle ja mä vähän aikaa ihmettelin sitä veden paljoutta ja menin sit oikein läheltä tutkiin sitä vettä...
643557.jpg

Ja sitten...plumpsis vaan....matkustin sinne veteen  :o  Ihan vahingossa kylläkin, mutta osasin heti alkaa uimaan ja mamiki siihen tuli kauheesti nauraen auttaan mua kuivalle maalle :o
642847.jpg

Sit mä oon kerran kokeillu tommosella pulkallakin matkustusta, mutta huonolla menestyksellä, kun se ei oikein toiminu ;)
1195650.jpg


Sit mä teen usein sellasia unimatkoja sillain, että mun jalat menee, kun mä  nukun niin tuhatta ja sataa ja sit mä ulisen tai vingun ja porukat aina ryntää kattoon, että mikä mulla on hätänä :)
1235764.jpg