Osallistun nyt kuitenkin tähän haasteeseen, vaikka mun ei aluks pitäny. ku ajattelin, ettei mulla oo mitään tähän aiheeseen sopivaa esiteltävää, joka on siis uusi..
Mutta sitten yhtäkkiä olikin ;)

Arvatkaa olinko tänään hämmästyny, ku mami sano, että sillä on mulle jotain uutta :)
Ja vielä hämmästyneempi olin sitten, kun näin mikä se oli ja minkä kokonen :D :D
Tosin mä ekaks luulin, että saisin niitä uusia leluja mistä oli puhe, mutta....
1016370.jpg

Siis kattokaa ny minkä mä sain :o Tollasen pikkiriikkisen huomioliivin, joka mahtu mulle kyllä kaulasta kiinni, muttei sit tosta mahan alta ja muutenki toi oli pituudeltaan liian lyhyt mun vartalolle :D
Vähänkö häpesin pitää sitä päälläni ja vielä kaiken lisäks mami nauro ihan kippurassa, kun olin muka niin hassun näkönen toi tilkku selässäni ;)
1177570.jpg

Tosta näkeeki oikein hyvin, että minkä kokoselle tyypille toi riepu oli tarkotettu :o Oonhan mä nyt sentäs hiukan riskimpi, kuin toi kissan rääpäle, jolle toi retku oli just passeli :)
Tossa mä oonkin just kertomassa tolle Tiikerille, että mä annan sille ton liivin ihan ikiomaks ja voitteks kuvitella...se ei ees kiittäny mua :o
1177747.jpg