Ehkä mäkin sitten osallistun tähän haasteeseen, vaikka en niin kauheesti talvesta ja lumesta tykkää ;) Haasteen aihe on siis talvi..
Mami otti musta tänään joitain kuvia, mutta se ei ollu yhtään tyytyväinen niihin, kun ne oli niin huonoja :o
En mä niissä kuvissa ollu huono vaan ilma oli niin pimee, että kuvistakin tuli sit aika tummia..

Tossa mä olin aika allapäin, kun menin ulos ja huomasin, että kaikki mun vaivalla keräämät tavarani oli peittyny lumeen :)
1195679.jpg

Aloin sitten ettiin niitä ja kaivoin vähän joka puolella, kun en muistanu niitten tavaroitten tarkkaa sijaintia, mutta sitten löysin ekana mun rakkaan kenkäni, joka oli joskus mamin, mutta se anto sen sit mulle ;)
1195631.jpg

Sit mä huomasin, että mulla alko toi kaivuuhomma toimiin, kun löysin seuravaks iskän lenkkarin ja sen mä olin ihan itte ominu  iskältä, kun se näytti niin rumalta niin ajattelin, ettei iskä sitä enää tartte  :D
1195677.jpg

Eikä menny kauaakaan, kun löysin joskus kesällä pöllimäni maton, joka oli menny jo aika huonoon kuntoon, niin ettei silläkään ollu sitte muuta käyttöö ja mä sain lisätä sen mun aarteisiin...
1195682.jpg

Ja voi että, mun rakas pallonikin oli ihan kokonaan peittyny lumeen, mutta löysin sen kuitenkin hyvän vainuni avulla..tosin sen muoto oli kummasti muuttunu :o
1195672.jpg

Paljon mun tavaroita jäi vielä löytymättäkin ja kyllästyin siihen kaivamiseen niin paljon, että ajattelin kokeilla mun pulkkaa, vaikka ei mun porukat vielä tiedä, että se on mun pulkka, kun just äsken vasta päätin sen asian :)
No en mä sillä sit kuitenkaan lasketellu, kun mun mielestä oli kivempaa vetää sitä perässäni :)
Ja voin kertoo, että menin lujaa ton pulkan kanssa, eikä mami meinannu pysyä perässä, kun sitä viä nauratti niin kauheesti...
1195639.jpg

Kyllästyin sit siihen pulkkaanki ja ajattelin tovin, että mitä seuraavaks tekisin...
1195694.jpg

Ei tarvinnu kauaa miettiä, että mitä tekisin, kun näin ton kissan kyhjöttävän tossa kivien päällä ja sillon muhun iski hirvee mielihalu käydä tönäsemässä toi katti alas tosta, mutta huomasin sitten, että kappas vaan mami siinä kyylää, joten en sitten viittiny pudottaa tota Tiikeriä, vaikka ei se pudotus olis ollu paljo mitään...ehkä joku 2m.
1195654.jpg

Näyttelin sitten mamille kilttiä ja kuuliaista poikaa ja lähdin pois, vaikka kyllä mua hiukan harmitti jättää niin hyvä tilaisuus käyttämättä ;)
1195657.jpg