Tiättekö, että mun tykönä kävi yks päivä joku likkakoira :o
Aluks mä pelkäsin sitä, kun se oli isompi, kuin mää ja juoksin ihan hulluna sitä karkuun ja se varmaan luuli, että mä leikin ja alko ajaan mua takaa, mutta ei se mua kiinni saanu, kun mulla on niin nopeet jalat ja se juoksi selvästi kankeemmin, kuin mää :)
Mulla oli viä hyvässä muistissa se, kun  yks mummokoira hyökkäs joskus pihastaan mun kimppuun, kun olin porukoitten kanssa lenkillä ja ajattelin, että kaikki ämmät on samanlaisia päällekäyjiä ;)
Sit mä siinä juostessani liukastuin, kun oli vähä jäätikköö ja se naiskoira sai mut siinä sit kii ja vähäks mä säikähdin, että nyt mun taru loppu tähän ja hyvä ettei tullu pissatki alle,  mutta se oliki oikeen ystävällinen ja nuuski vaan mua, kun siinä tärisin peloissani :o
No ajattelin siinä sitten koittaa onneeni ja kampesin ylös siitä maasta ja nuuskin takasin sitä muijaa, eikä se yhtään pistäny pahakseen ja ajattelin, että nyt kävi meikämannella flaksi, kun tuli nainen oikein kotoo hakeen :D
Siinä me sitten juoksenneltiin pitkin pihaa ja välillä yritin kyllä tehdä lähempääkin tuttavuutta...tiätte varmaan, mutta se ei tykänny siitä ja muutenki se ilo loppu sit aika lyhyeen, kun mami tuli ulos ihmetteleen,  niin en voinu siinä sitten muuta, ku esittää kilttiä poikaa ja näyttää viatonta naamaa, että en se minä ollu ;)
Aluks mami nauro meille, kun juostiin siinä, mutta sit sen hymy hyyty, kun se alko ajatteleen, että mä lähen sen likan kotio tapaan sitä aina, kun pääsen ulos ja niin mä muuten suunnittelinkin, kun kerran tiän missä se asuu :)
Sit mami alko oleen tosikko ja yritti saada mua sisälle ekana komentamalla, mutta viittasin sen käskyille kintaalla ja sit yritti ottaa mua kaulapannasta kiinni, mutta senkin sain väistettyä kevyesti ja herkkupalatkaan ei kiinnostanu :D
No sit mami kekkas, että se otti sen mun uuden kaverin sisälle 
ja kun en ajatellut nokkaani pitemmälle niin luulin, 
että päästään sisälle leikkiin, mutta mitä vielä, 
heti, kun olin tullu sisälle niin mami laitto sen mun 
kaverin törkeen epäkohteliaasti ovesta ulos ja 
huusi vielä perään, että KOTIO :o
Vähän aikaa siinä vinguin ja juoksentelin kaihoten kattelemassa ikkunoista, 
että näkyyks mun kaveria :(
Ton jutun jälkeen en päässy ollenkaan ulos sillain ittekseni vaan aina tuli joku mun porukoista hihnan kanssa viemään ja ei vahingossakaan sinne päin missä se typykkä asuu...
Tänä aamuna sit kuulin mamin puhuvan outoja ja ne sen jutut koski mua, että mut pitäs leikata :o
Mää en tajunnu mitään koko asiasta, että mistä mua leikattais vai onks mulla ehkä liian pitkä turkki tai kynnet....No joka tapauksessa mami luulee, että se leikkaus vaikuttais siihen, että pysysin ainaski kotona ja, että
en muka olis sen jälkeen kiinnostunu likoista :o
Sit mamia on alkanu ottaan pattiin  se, kun musta on tullu tottelematon, enkä tuu sen tykö, kun se käskee, enkä oo ees kuulevinani ja nyt se miettii, että miten mua pitäs alkaa opettaan totteleen, mutta antaa sen miettiä niin on silläki jotain tekemistä :D

Tommonen se likkakoira oli...Eikä Digin tartte tulla mustasukkaseks, kun mä tykkään kuitenki enempi likoista, jotka on mua pienempiä :)
1249735.jpg

Kuvat on vähä huonoja, kun mamilla ei ollu aikaa alkaa säätään noita asetuksia..
1249742.jpg

1249744.jpg

1249754.jpg