Mä oon odottanu koko päivän koirakuvahaastetta, mutta kai se Nallen mami on viäkin kipee, eikä oo jaksanu olla koneella...
Siks mä voinkin nyt esitellä pari mun uutta lelua, jotka sain tänään :)
Tossa mä vähä aluks ihmettelen, kun mami tuli sisälle semmosen kassin kanssa ja alko nosteleen sieltä kaikkee kamaa mun kuononi eteen :o

1213208.jpg

Tommosia se toi mulle :) Noi molemmat possut sit röhkii
1213199.jpg

Tossa mä teen lähempää tuttavuutta possujen kans.
1213211.jpg

Oho, olipas heikkoo tekoo :o Ei kulunu, ku 10 min, ja possulta tuli sisälmykset ulos, mutta röhkii se silti vielä ;)
1213217.jpg

Tää juttu ny olis saanu olla ostamatta :(     Eikä mami osannu ees kuvata sitä, kun noi heijastimet tollain kiilsi...
1213216.jpg

Sitä 'tuttipalloo' en sitte saanu, kun mamille oli sanottu siä kaupassa missä se kävi, että niiltä on loppunu ne pallot, eikä ne enää ees tilaa niitä lisää :(