Nyt se sitten tapahtuu, nimittäin mami on menny tilaan mulle ajan lääkärille ens tiistaiks ja jotkut teistä arvaa varmaan, että miks :(
Se hermostu muhun pari päivää sitten, kun mä en muka sen mielestä tee muuta, ku vingun oven takana ulospääsyä ja ruokakaan ei mulle oikein maistu ja mä oonkin laihtunu melkein pari kiloo :o
Mutta minkäs mä sille voin, että mulla on parempaakin tekemistä, kuin syöminen tai leikkiminen.. Ja siitäki mami veti herneen nenäänsä, kun mua ei huvita enää pysytellä
pihassa, vaikka mamikin siinä yrittää mua viihdyttää, mut kun mun kaverit oottaa, että 
mä käyn moikkaamassa niitä niin enhän mä sit voi mamin kanssa hengailla, 
ku en oo mikään mammanpoika vaan viriili mies :)
Niin sit mami sano mulle aika tiukalla äänensävyllä, että kyllä se koiruus on nyt niin, että sun juoksut alkaa olla juostu ja se sano ton just noilla sanoilla ja sit se otti jonku mustakantisen vihon laatikostaan ja haki 
puhelimensa, mutta sitä mä en sit enää jääny kuunteleen, että mitä se sinne puhu,
kun menin taas sinne ovelle vinkuun ;)
Kyllä mami sitten jälkeenpäin kerto mulle sen, että mihin ja miks se oli soittanu, enkä paljoo kyllä ihastunu, vaikka en tiä vieläkään, että mitä siä lääkärissä leikataan, mutta muistan edellisistä käynneistä ne inhottavat piikin pistot mun niskassa ja jos odotettavissa on jotain yhtä kamalaa niin ei hyvältä näytä meikäpojan elämä :(

IMG_2420.jpg