Mä en ookkaan kirjottanu pitkään aikaan mitään kuulumisia, mutta syy on siinä etten oo kkerinny, kun mulla on ollu niin sairaasti kaikkee kiireellistä puuhaa ;)
Siis mä oon nyt ikäänkuin kahden tulen välissä, kun kahella suunnalla asuu likkakoira ja molemmat olis kiinnostunu musta ja heti, kun meen ulos ja pari kertaa haukahdan niin ne likat alkaa heti huuteleen mua  niille kylään :o
No oon mä niillä molemmilla käynykki, vaikka mami on siitä aika vihanen enkä kyllä ymmärrä, että miks ja mitä se niinku sille kuuluu :o
Tää toinen typykkä, josta en aikasemmin oo vielä kertonukkaan on sellanen hirveen karvanen, ruskee ja vähän mua isompi,vanhempi ja leikattu tyllerö ;)
Aluks, kun menin pienenä poikana sen talon ohi niin raivos mulle ja olis varmaan käyny päälle jos se ei olis ollu kiinni, mutta nyt se on huomannu, kuinka komee ja atleettivartaloinen nuorimies musta on kasvanu ja nyt se sit oikein kuolaa mun perään :)
Tää toinen likka on sit se sama, joka on ennenkin käyny mua tapaamassa ja josta oon jo kirjottanukki ja on siitä muutama kuvaki..
Mun ei sillekkään tartte, ku käydä vähän matkan päässä kotoo joikaamassa pari nuottia niin sit se juoksee kotoonsa häntä liehuen mun tykö ja sit me mennään meille ja juoksennellaan taas ihan hulluina, mutta se ei voi olla ikinä kauaa, kun 
jos sen mami huomaa, että se on livistäny niin se joutuu arestiin, eikä pääse 
ulos muuta, ku hihnassa :(
Ja samaa hihnassa ulkoilua noi munkin porukat on alkanu harrastaan enemmäm, kuin ennen ja ne sanoo, että se on mun oma syy, kun en pysy omalla pihalla ja, että voisin pitää turpanikin kiinni, etten herätä aamusin haukkumisellani naapureita :o
Aika rankkaa mun elämäni tätä nykyä, kun mä en saa tehdä mitään mikä on kivaa, enkä mennä mihkään kivoihin paikkoihin, aina vaan pitäs olla kotona, vaikka mä oon ihan selvästi luotu liikkumaan...
Nyt mami ei oo enää puhunu ainakaan mun kuulteni siitä semmosesta leikkauksesta, että se on varmaan unohtanu sen, mutta nyt sitä on alkanu rassaan mun haukkumiseni ja siitäkös se valittaa ja sanoo, että se luuli etten mä osaakkaan haukkua, kun en vielä jouluun mennessä ollu ollenkaan haukkunu, mutta nyt on asiat muuttunu ja oon löytäny ittestäni 
uusia ulottuvuuksia ja nimenomaan äänen muodossa :D
Mami sano, että se ostaa mulle sellasen pannan missä on kiinni joku vekotin mikä estää mua muka haukkumasta, mutta sitähän mä en usko :o

1280081.jpg