Nyt mulle tuli mieleen, että voisin osallistua tän viikon koirakuvat-haasteeseen parilla kuvalla, jotka on otettu mun uusista tempuista, kun ne sopis tohon aiheeseenkin, joka on numero
Mä oon siis oppinu 2 uutta temppua ja toinen on sellanen, että mulle sanotaan sana pyöri niin mä pyörähdän ympäri, siis en sillain maaten vaan seisaaltani ja sit mä saan namin palkaks :)

Tossa on todistusaineistoo tempusta nr:o1 siis siitä pyörähdyksestä ja mä 
oon just tossa pyörähtäny puoli kierrosta ja toinen puoli on vielä menemättä ;)... (en mä kyllä oikeesti noin paksu oo, ettå toi kuvakulma hiukan valehtelee)
1280071.jpg

Tossa sit kuva siitä tempusta nr:o 2  ja se on sellanen, että mulle sanotaan, että piippaa niiin sit mä painan tassulla tota joululahjaks saamaani rapua, johon on laitettu se piippausjuttu takasin tonne sisään, kun en mä enää pelkää sitä rääkäsyä ja tostakin tempusta tulee sit nami palkaks :)
1280077.jpg

Tossa mä sit vaadin palkkiota hyvin suoritetuista tempuista ;)
1280069.jpg