Mäkin osallistun tähän koirakuvat-haasteeseen, jonka aiheena on laiska :o
Siis mähän en missään tapauksessa oo laiska, mutta joskus tietysti alkaa ramaseen ja sit pitää oikasta koipensa siihen missä sattuu kulloinkin oleen ja yleensä mä oon pitäny huolen, että joku pehmonen paikka osuu aina kohdalle, kun väsymys iskee ;)

Paras asento on sellanen missä kaikki raajat retkottaa levällään minne sattuu ja se saattaa näyttää laiskalta, mutta kyllä siinä silti meitsi on koko ajan kaikki aistit valppaana :D
1328197.jpg

En varmana oo laiska..pikkusen vaan lepään...
1328198.jpg

Ulkonakin pitää työn lomassa osata ottaa joskus omaa aikaa :)
854629.jpg

Osaan mä nätistikin laiskotella... tai siis levätä, kun mustahan ei saa laiskaa tekemälläkään ;) 
1328119.jpg

Eikä toi tötterökään mua pahemmin oo haitannu, että senkin kanssa mä oon jo päässy sinuiks :o
1328111.jpg

Pienet päikkärit on aina paikallaan :)
1328180.jpg