Koirakuvat haasteessa on tällä viikolla aiheena ystävä, jonku ystävänpäivän kunniaks, mutta sellanen päivä ei mua paljookaa tällä hetkellä kiinnosta ;)
Mulla ei oo oikeestaan yhtäkään koirakaveria, niinku livenä, ellei sellasiks lasketa niitä paria tytsyä, jotka mun perässä juoksee  :)

Ihan pienenä me sisarukset oltiin tietysti toistemme kavereita ja meillä oli sillon tosi hauskaa :)
(Mä oon muuten tossa maitobaarissa toi kolmas alareunasta päin, ainakin mulla on tommoset valkoset varpaat ;))
1286031.jpg

Sit mun ismiskamu on mamin ja iskän lisäks toi teini-ikänen, joka opettaa mulle niitä temppuja :)
1286073.jpg

Yritän mä joskus päästä noitten kahden tyhmän lyttynaamankin kamuksi ja leikkeihin mukaan, mutta yleensä ne ei ota mua :(
(Tossa noilla tyhmmillä oli paini meneillään ja se näytti aika hauskalta, joten päätin mennä mukaan, mutta sit toi harmaa lyttynaama tuli isotteleen ja käski mun häipyä tai saisin turppiini :()
1286094.jpg

Sit meillä käy joskus kaveeraamasa tommonen ihmisen pienoismalli, joka tykkää matkia mua :)
846938.jpg

Vai mitä sanotte...eiks ookki samanlainen asento ;)
911956.jpg

Tossa sit  taas se yks tytsykaveri, jonka kanssa mä oon muutaman kerran leikkiny ;)
1286117.jpg