Nyt mä oon kokenu sen leikkauksen ja ei se kyllä ihan käyny niin, että nips ja naps vaan :)
Mulla on tosi surkee olo, enkä vieläkään pysy tolpillani ja pisutkin tuli alle vähän aikaa sitten ja nyt mua hävettää :(
Mami kirjottaa tän pikasen selonteon mun sanelun mukaan, kun mä nyt viä lepään pikkusen..
Mulla ei oo vielä sitä kauluria päässä, kun mulle laitettiin sellasta pahanhajusta ainetta siihen leikkaushaavaan, etten mä alkais itte hoitaan sitä niin mä voin olla ilman kauluria, mutta valvonnan alasena..
Yöksi se tötterö sitten laitetaan mun päähän ja ihmettelenkin, että miten sen kanssa voi nukkua :o
Mä en saanu kotiin mitään pillereitä, mutta siä lääkärissä sain sellasen pitkävaikutteisen kipulääkityksen..
Yhtään en oo ulissu, enkä mitään muutakaan sen jälkeen, kun oon kotiin tullu, oon vaan maannu peittojen alla..
Tämmäöstäköhän mun elämäni on sit tästä eteenpäin ja mitä kaikki likat sanoo, kun ne huomaa, että mä en oo enää oikee mies :)

Tossa mut on just tuotu kotiin sieltä lääkäristä ja mulla on vielä taju kankaalla..
1308223.jpg