Mä oon ollu pari päivää kokonaan nettipimennossa ja hirveesti on tullu kommentteja ja jopa sähköpostejakin sillä aikaa :o
Mä oon saanu Jadelta haasteen, ja siinä onkin hiukan miettimistä, että mitä mä noihin vastaan ;)

1. Rakastan yli kaiken... Nykyään taas syömistä, vaikka se ennen leikkausta oli sivuseikka niin eipä oo enää ;) Leikkimistä ja lenkkeilyä.

2. Mä en tykkää yhtään...Kun en saa enää juosta vapaana, vaan aina täytyy raahata jotain ihmisttä perässä, joka on niin hidas, että vihaksi pistää :(

3. Mä tykkään tosi paljon...mun ihmisistä silloin, kun ne osallistuu mun leikkeihin :) Ja sit mä tykkään siitä, kun multa otetaan tötterö välillä päästä pois ja saan rapsuttaa kutiavaa kaulaani :)

4. Mä oon hieman mustis aina välillä...kun meille tulee sellanen pikkuihminen, joka vie mun mamin ja iskän 
kaiken huomion :(
Sit, kun yritän saada mamin ja iskän huomion tuomalla niille omia lelujani 
niin käsketään vaan mennä muualle leiikkiin...

5. Mä rakastan...Siis sitä syömistä, mutta lisätään siihen nyt vielä pallo, kun tykkään pelata jalkkista eniten koko maailmassa ;)

6. Mun mielestä on...mälsää, kun joudun pitään tötteröö, enkä pääse likkoja tapaan
 ja uloskin pääsen vaan sillon, kun joku tulee mukaan vahtiin mun ulkoilua..

7. Mun lempilelu on...kaikki pallot kelpaa.. ja pehmolelujenkaan suhteen en oo yhtään ronkeli..


Sit mä oon saanu KultsiltaNaalilta & Mopelta  ja Maris & Millalta tollasen tunnustuksen :)
Vaikka mä en oikein ymmärräkkään tota ulkomaan kieltä niin sen mä nyt kuuitenki ymmärsin, että toi merkki on aika hieno tunnustus mulle ja mä oon tosi ilonen tosta, enkä olis uskonu saavani tollasta :)

             1340734.jpg

Mä oon sen verran myöhässä  noitten molempien sekä haasteen, että ton merkin kanssa etten jatka kumpaakaan eteenpäin, kun kävin hiukan kamujen blogeja kyyläilemässä niin kaikilla näkyy jo merkit ja haasteet olleen saatuina..Mutta tietysti toi merkki sit lähtee
multa niille, joilta oon sen ittekki saanu, kun mami sano, että se on 
kohteliasta sillain :)

Muuten mulla pyyhkii jo melko normaalisti ja saan olla jo ilman tötterööki valvonnan alasena, mutta yöksi se sit ainakin toistaseksi laitetaan vielä mun päähän...
Tikeistä on jäljellä enää muistot ja samaten on kulkusistakin tai ehkä mulla nyt vielä joku epämääränen möykky löytyy jalkojen välistä, mutta ei pahemmin huvita tarkastella sitä, kun pelästyn, joka kerta, kun nään sen :o
Tossa pari tuoretta kuvaa musta ja siitä näkyy, että meillä on vielä aika paljo tota lunta..

1340834.jpg

1340811.jpg

1340820.jpg

Sit mun yks veli, Remu nimeltään muisti mua ja lähetti mulle muutaman kuvan ittestään ja tää on just se veli, jonka noi mun porukat oli alunperin varannu ittelleen, mutta sit lopuks tuli joku sekaannus ja mä tulin sit tänne, vaikka olis ne voinu mut palauttaa ja hakee ton Remun, mutta ei ne enää halunnu, jota en kyllä ihmettele yhtään...oonhan mä niin rakastettava  ;)
Tossa pari kuvaa siitä...Kuva 1.  Kuva 2.  Eiks ookki aika lailla samaa näköö meissä ...