Koirakuvat-haasteen aiheena on tällä viikolla häntä, ja mun vähäisten tietojeni perusteella jokaisella koiralla on jonkinlainen häntä ;)

Ihan pienenä mulla oli tollanen pikkunen ja aika suora häntä :)
1406614.jpg

Sit vähän isompana mun häntä oli jo kasvanu kaksikertaseksi ja se alko meneen tollain kippuraan..
632184.jpg

Sit isona poikana mun häntä oli saanu jo tuuheuttakin, eikä ollu enää sellanen siimahäntä ja pituuttakin tuli niin paljon, että mun täytyy pitää tota häntääni tollain tossa kyljessä, kun se ei mahdu oleen kippurassa mun selän päällä ;)
1353593.jpg

Joskus mä en jaksa pitää häntääni koko aikaa ihan kippurassa niin sit mä vähän höllään sitä ja se on sillai puolikippurassa :D
1301553.jpg

Sillon, kun mulla on kova vauhti päällä niin mun häntä töröttää tollain suorana, joko ylöspäin tai sit suorana takana :)
1404930.jpg

Melkein unohtu mainita, että mun häntä on kaksvärinen eli se on päältä musta ja alta sellanen vaaleen ruskee ;)
1406685.jpg