Titi-Uu ja Morse haasto mut tämmöseen totuushaasteeseen missä pitää kertoo 7 totuutta ittestään :)

1. Mä oon tän kulmakunnan komein koira...siis ihan oikeesti, kun kerta mami ja muutama muukin ihminen on sanonu niin :)

2. Osaan paljon kaikenlaisia temppuja, mutta teen niitä vaan silloin, kun on herkkuja tarjolla, kuten nakkeja ;)

3. Syön aina kaikki mitä tarjotaan, enkä nirsoile minkään ruuan suhteen..

4. Jos mua sattuu huvittaan niin nukun yöni ihmisten petissä, vaikka ne siitä valittaiskin :)

5. Kiusaan tyhmiä kissoja ja juoksutan ne ulkona puuhun :) Sisällä ainakin toisen kissoista voin painaa tassullani lyttyyn lattialle jos mami ei huomaa, mutta sitä toista kissaa en 
viitti, kun se käy päälle...

6. Hypin ihan kiusallani ihmisiä vasten heti ovella, vaikka mulle ollaankin siitä 
vihasia, mutta en mä siitä välitä ;)

7. Nyt, kun oon tullu isoks pojaks niin en halua leikkiä enää pikkupoikien leikkejä vaan teen kaikkia isojen poikien juttuja, niinku esim. käyn tapaamassa kavereita ja pöllin kamujen luita, enkä noudata mitään sovittuja kotiintuloaikoja :)  (paitsi, että nyt en oo päässy pitkään aikaan toteuttaan noita)

Nytpäs mä sit haastankin tähän pari kamuani eli Kanelin ja Digin sekä mun Rocky-veljen :)