Eilen oli tokavika koulupäivä koirakoulussa ja oli taas tylsää, kun mami raahas mut siihen hirveeseen autoon, jossa mua aina oksettaa, vaikka mami antokin mulle jonku tabletin, ettei mua olis oksettanu niin oksetti silti :(
Haettiin sit taas se toinenkin koiraoppilas mukaan kyytiin ja kävin samalla pissalla, kun kerta pysähdyrttiin ja sit en olis enää millään menny takas sinne autoon, mutta tyhmä mami otti ja nosti mut sinne :o
Koirakoulussa opeteltiin niitä vanhoja läksynä olleita juttuja ja ne meni aika hyvin mun kohdallani :)
Sit viime kerralla annettiin kotiläksyks opetella joku temppu ja se sit piti esittää eilen niille muille, mutta ei me mitään uutta temppua opeteltu, kun esitettiin se vanha
piippaustemppu, joka olikin hyvä valinta, kun sillä lohkes meitsille palkintokin 
parhaasta tempusta ja kaikki oli aivan ihastuksissaan siitä :)
Yks pikkunen koiruus kannusti mua räksyttämällä ihan sairaasti, joka kerta, ku piippasin sitä vinkuleluani ja sen omistajalla oli kova työ saada pidettyä se aloillaan, kun se koiruus tykkäs siitä mun vinkulelusta, eikä se meinannu pysyä housuissaan ja kaikki ihmiset nauro sit sille :)

Tommosen punotun köyden sain palkinnoks siitä tempusta :)
1487692.jpg

Sit me mentiin sen koulutuksen jälkeen juokseen koirapuistoon , eikä siä ollu ketään muita koiria sillä hetkellä, joten sain juosta kaksistaan sen mun kyytikaverin Doran kanssa :)
1487704.jpg

Joskus aikasemmalla kerralla siä puistossa oli enemmänkin koiria ja yks tommonen vanhempi koiraherra, jolla oli tosi surullinen ilme naamallaan tuli mun kanssa kaveeraamaan :)
1487693.jpg

Mami otti eilen siä puistossa videoitakin, kun juostiin, mutta sitä ottaa pattiin se, kun noissa videoissa on niin kauhee taustakohina, eikä se tiä, että kuinka sen kohisemisen saa estettyä, mutta kantsii laittaa äänet pois, ettei korvat halkee ;)