Tän viikon koirakuvien haasteaiheena on temppu  ja mä osallistun aika monella kuvalla, kun kerta temppujakin on monta ;)
Kaikista mun osaamista tempuista ei oo ees kuvaa, mutta muutamasta sentään on jonkinlainen kuva olemassa :o

Tossa mä kierin käskystä lattialla,
828909.jpg

Sit mä oon aika taitava hyppään, kun käsketään :)
937800.jpg

Mä oon opetellu täs elämäni varrella myös hyväks koppariks ja saan melkein kopin mistä vaan..
894896.jpg

Tosta piippaustempusta oon jo aikasemminkin kertonu ja tossa kuvassa piippaan kaksin tassuin, että jos vaikka tulis kaks namia (mutta ei tullu, ku yks )
1280075.jpg

Toi on sit se pyörimistemppu (jotkut sanoo sitä tanssimiseks, mutta ei se musta siltä tunnu)
1280071.jpg

Sit mä osaan laittaa korvani tollain nurinpäin ;)
794032.jpg

Sit mä osaan antaa tassua, kun pyydetään ja jos on jotain hyviä nameja niin voin mä sillon tarjota tassua, vaikka ei pyydettäiskään :)
1427555.jpg

Mä muuten olin eilen siä koirien koulussa ja siä oli muutama muukin koiruus, mutta ei ne ollu yhtä komeita, kuin mää ;)
Nyt musta tuntuu etten mä taida viittiä enää mennä sinne, kun siä oli aika tyhmää, ku ei saanu leikkiä ja joku akka piti vaan jotain ihme höpinää ja sit piti kävellä nätisti mamin vierellä, eikä saanu edes hyppiä :o
Parasta oli kuitenki ne namit, joita tuliki nyt ihan kiitettävästi, että sen puoleen mä voisin kyllä mennä uudestaankin ;)
Ja sit siä tuli vähän väliä mun nenääni sellanen hevosten haju ja nuuskuttelin siä kuono pystyssä ja olisin tosi mielelläni menny kattoon, kun ne hevoset juoksi sellasella radalla, mutta ei päästetty ja siks mä en oikein pystyny keskittyyn siihen kouluhommaan, kun siä oli niin paljo kaikkee muuta jännää :)