Koirakuvien aiheena on tällä viikolla kura/märkä..
Mä en oo oikeestaan koskaan ollu pahemmin kuranen, mutta märkä kylläkin ja tosi usein :o

Toi kuva on sen järveen putoomisen jälkeen otettu ja tossa mä istun järkyttyneenä tapahtuneesta :o
843071.jpg

Nää seuraavat kuvat on otettu eilen, ku kävin ulkoiluttamassa mamia ja vettäkin sato ihan kiitettävästi..
Tossa meiän lenkkipolulle on muodostunu tollanen järvi, jossa on vielä osaks jäätäkin ja sitä mä tossa ihmettelen :o
1447410.jpg

Apua mun jalat kastuu ja mä, kun en voi sietää vettä :(
1447389.jpg

Täältä on päästävä äkkiä pois...
1447384.jpg

Siä matkan varrella oli monta muutaki tollasta vesiestettä, jotka olis pitäny ylittää, mutta onneks sit kekkasin, että noi esteet voi kiertää niin tassut ei kastu ;)
1447381.jpg

Mutta kastu ne siitä huolimatta ;(
1447415.jpg

Huomaatteko, että mun tukka ja korvatkin kastu sillä lenkkeilyreissulla...
1446013.jpg