Kävin vierailulla yhessä salaisessa blogissa, vaikka eihän se mulle salainen oo, ku kerta tiän sen salasanan ;)
Niin sieltä löysin tollasen 10 pyyntöö jutun ja sit kopsasin sen tännekki...

KOIRAN KYMMENEN PYYNTÖÄ IHMISELLE


- Elämäni kestää ehkä kymmenen, kaksitoista vuotta.
- Jokainen ero sinusta merkitsee minulle kärsimystä.

- Harkitse, ennen kuin hankit minut.

- Anna minulle aikaa käsittää, mitä minulta vaadit.

- Isäntä, älä anna minun pettyä, vaan istuta minuun luottamusta, sillä siitä minä elän.

- Jos et ole minuun tyytyväinen, älä ole kauan vihainen, äläkä sulje minua sisään rangaistukseksi, sillä sinulla on työsi, huvisi ja ystäväsi – minulla on vain sinut.

- Puhu joskus kanssani, vaikka en täysin ymmärrä sanojesi merkitystä,
niin ymmärrän joka solullani äänesi sävyn, joka kääntyy puoleeni.

- Tiedä Isäntäni, miten minua kohtaan käyttäydyt, sitä en unohda koskaan.

- Pyydän, harkitse, ennen kuin lyöt minua.
- Leukani luut voisivat satuttaa sinua ja murskata kätesi pienet luut, mutta en koskaan halua käyttää niitä siihen.

- Ennen kuin haukut minua haluttomaksi, vastahakoiseksi tai laiskaksi, ajattele
– ehkä sopimaton ruoka vaivaa minua, ehkä olen pakotettu olemaan liian kauan kuumassa autossa
tai ehkä minulla on murtunut sydän.

- Isäntäni, huolehdi minusta kun tulen vanhaksi, myös sinä tulet kerran olemaan vanha.

- Rakas Isäntäni, kulje jokainen vaikea matka kanssani. Älä koskaan sano: En voi katsoa sellaista tai sen on tapahduttava poissa ollessani. Minulle on kaikki helpompaa sinun kanssasi, myös viimeinen matkani.


1478805.jpg

Sit mulle on suoritettu taas jotain mittauksia ja hiukan oon ehkä kasvanu..ainakin jos vertaa tohon edelliseen mittaukseen, joka tehtiin heinäkuussa, kun olin melkein 4kk. ikänen ;)

 24,7.2007                                           10.4.2008

Paino:    9kg.                                  Paino: 14kg.

Säkä:    45cm.                                 Säkä:  51cm.

Pituus:  59cm.                                 Pituus:  66cm.  
 
Häntä:  30cm.                                 Häntä: 32cm.

Jalka :(kork.) 30cm.                       Jalka: (kork.) 34cm.

Vartalon ymp: 56cm.                     Vartalon ymp: 61cm.