Tiätteks kamut, että mä oon jo iso poika, kun täytän tänään jo 1 vuotta :)
Vähänks on aika menny nopeesti...muistan sen, ku eilisen päivän, kun tulin tänne noitten mun porukoitten iloks ;)
Aika outoo, että mun synttäreille ei oo kutsuttu ketään vieraita, en ees koirakamuja saanu kutsua, vaikka nää on mun ekat synttärit :o
Enkä saanu muuten lahjojakaan, ei näkyny kovia eikä pehmeitä pakettejakaan meitsille  tulevan paitsi yheltä tytsykoiralta sain jo etukäteen ison kassiliisen luita, muutaman pehmolelun ja sit sellasia herkkunameja, että kiitokset Doralle niistä :)
Luuleekohan mami, että mä oon jotenki mielissäni tai, että se olis peräti mun synttärilahja, kun mami on menny ilmottaan mut koirakoirakouluun :o
Siis voitteks kuvitella, että mää muka tarttisin jotain koulutusta..olis ennemmin antanu mulle mun vapauteni takasin, eikä vaan lisänny taakkaa mun harteilleni :(

Edit.. Äsken, kun avasin sähköpostini niin siä oli mulle sellanen soiva onnittelukortti siltä Doralta ja meinasin repiä pelihousuni, kun se alko soimaan :D  Kuunnelkaa

Tossa mulle on 'leivottu' tollanen synttärikakku ja siihen on laitettu yks kynttiläki, mutta ei voitu laittaa siihen valkeeta, kun se oli oikeesti nakki :) Ja mulle ei annettu lupaa alkaa syömään tota kakkua, kun ensiks piti ottaa kuva siitä ja musta yhessä
1424155.jpg

Sit, ku sain luvan mennä syömään sen kakun niin mä en voinukkaan syödä sitä, kun huomasin, että se ei ollu mun omassa lautasessa, mutta kävin kyllä kiertämässä ton kakun joka puolelta ja kyllä se totta oli, että lautanen oli ihan väärä :(
1424157.jpg

Kakku näytti tosi hyvältä, mutta lautanen ei :o
1424162.jpg

Porukat yritti siirrellä tota lautasta aina enemmän mun nenäni alle, mutta mää peruutin sit aina saman verran taaksepäin...
1424165.jpg

Sit tapahtu yllättävä käänne, kun toi nakki kupsahti tohon kakun päälle kyljelleen ja mä valpastuin siitä oitis :)
1424174.jpg

Ja kävin korjaamassa sen nakin parempaan talteen ;)
1424190.jpg

No sit iskäki tuli siihen ja yritti tarjota mulle melkein puoliväkisin sitä kakkua, mutta en huolinu siltikään..
1424210.jpg

No vihdoin ja viimein ne älykääpiöt ymmärsi hakee mun oman lautasen paikalle, mutta silti mua vieläkin vähän jännitti toi outo lautanen, kun se oli tossa mun lautasen päällä ja siks söin tollain kaula pitkällä ;)
1424224.jpg

Mutta kyllä oli hyvää kakkua <3
1424154.jpg

Viimestä palasta viedään ja miten olis saisko toisenkin samanlaisen..
1424153.jpg