Mä sain yheltä mun ihmiskamulta Yiralta tollasen plakaatin, jossa lukee jotain ihmisten kielellä, mutta mä en oo viä saanu selville, että mitä se tarkottaa niiinku koirien kielellä ;)
Eiks oo aika mukava ihmiseks toi Yira, kun se aatteli mua, vaikka varmaan sillä olis ollu ihmiskamujakin, joille se olis ton plakaatin voinu antaa :)
1447557.jpg 

Säännöt:
1.You have to nominate 5 blogs,which havent has awards before.
2.Each of the blogs must have a purpose!
3.The nominated blogs must make a link back to this page!
4.The logo from the award must be put on their blog and it must link back to this blog.

Vaikka tossa säännöissä lukee, että toi tunnustus pitäis antaa 5:lle muulle blogikaverille, mutta mä oon niin laiska näissä haastehommissa ja muutenkaan en oikein halua eritellä 
mun kamuja, kun mun mielestä kaikkien pitää olla samalla lähtöviivalla
niin siks en jaa tota kellekkään erityisesti, mutta jos joku haluaa ton  niin siitä voi ottaa vapaasti ;)
                             ---------------
Sit koirakouluasiaa.. Mä olin maanantaina taas siä tyhmässä koulussa ja nyt siä opeteltiin paikallaan istumista ja luoksetuloo ja taas sain mamilta nuhteita, kun olin muka tyhmempi siä, kuin kotona :o
Mutta minkä mä sille voin, etten jaksanu istua paria sekuntia kauempaa paikallani, kun oli niitä nameja, joita piti rynnätä hakeen :D
Ja sit siinä luoksetulossa laitettiin sellanen pitkä hihna, jota sanottiin liinaks mun pantaan kiinni ja sit mun olis pitäny lähtee mamin tykö, kun se oli siä kaukana monen metrin päässä, mutta enhän mä sinne voinu mennä, kun mulla oli se hihna ja se vieras akka piti siitä kiinni, vaikkakin löysästi, niin siinä mä sit istuin ja kattelin, kun mami siä kaukana huutelee mua..
Enhän mä voinu tietää, että olisin saanu mennä yksistäni hakeen mamilta 
namia sen pitkän hihnan kanssa ;)
Kotona mä oon kyllä osannu tehdä noi molemmat jutut jo pitkään ja ilman namejakin, mutta jotenki siä koulussa menee kaikki aina pieleen ja sit mä repesin, kun siä on samaan aikaan joku jatkokurssi toisilla koirilla ja pari koiraa tuli omistajineen pyöriin siihen aika lähelle niin enhän mä jaksanu sen meiän ohjaajan puhetta kuunnella vaan aloin haukkuun niille toisille koirille ja näin kyllä selvästi, että mami häpes, mutta ei se mua haitannu :D
Sit mä menin sen koulun jälkeen sen tyttökoiran kanssa, joka kulkee meiän kyytissä  siä koulussa niin koirapuistoon ja siä oli ennestään yks kultainen noutaja, vaikka ei se miltään kultaiselta ees näyttäny, mutta
riehuin sen kanssa vähän aikaa, kun se halus, mutta sit se lähti pois ja jäätiin
kaksistaan sen tyttökoiran kanssa :)
Me oltiin siä jotain vajaa tunti ja kyllä me juostiin ja hypittiin siä ja välillä käytiin hakemassa namejä ja oikeestaan se oli mun paras päivä pitkään aikaan :D
Joitain tyyppejä kulki koirineen sen aitauksen ulkopuolella, mutta ne varmaan pelästy meiän hurjaa menoo, eikä uskaltanu tulla sisäpuolelle :)
Ja mami lupas, että mennään ens maanantainaki koirapuistoon sen koulun jälkeen, mutta ei mennä sinne samaan vaan johki toiseen, joka on isompi :)

Ai niin viä yks kuva mun pikkusiskosta...vai onks toi tyttö :o
1448495.jpg