Vitsit, että mulla oli eilen mukava päivä pitkästä aikaa, kun mulla oli naisvieras kylässä :)
Me oltiin ulkona melkein koko ajan ja pelattiin palloo ja tehtiin kaikkee muuta kivaa ja me saatiin olla ihan vapaana, eikä ollu mitään hihnoja perässä..paitsi mulle mami laittto sellasen narunpätkän kaulapantaan josta mut on helpompi napata kiinni jos en haluais jostain syystä antaa kiinni sillon, kun mami haluaa, mutta ei sitä narunpätkääkään olis tarttenu laittaa, kun käyttäydyin ihan esimerkillisesti,, enkä ees yrittäny karata :)

Tossa me haluttais leikkiä molemmat just tolla samalla pallolla ;)
1549273.jpg

Tossa sit taistelu pallosta jatkuu..
1549296.jpg

Mä selviydyin voittajana ja sain pallon haltuuni ja huomatkaa ton mun vieraan tajuton ilme :D
1549311.jpg

No mua alko sit vähä nolottaan, kun olin aika töykee enkä antanu ton vieraan leikkiä mun leluilla ja kävin sit sopimassa sen kanssa asiat, eikä sekään sit enää ollu mulle näreissään ;)
1549310.jpg

Sit me oltiin meiän mamien kanssa varmaan yli 10km. lenkillä ja sielläkin me saatiin juosta vapaana ja otettiinkin kyllä sitten ilo irti siitä retkestä :)
1549312.jpg

Välillä tuli niin hiki, että vauhti hiljeni tollaseks parikävelyks ;)
1549314.jpg

Oikein kun juostiin niin piti välillä jäädä varjoon hiukan lepäämäänkin :)
1549319.jpg

Nyt mä oon tullu siihen tulokseen, että mun elämä olis kaksinverroin hauskempaa jos mulla olis aina tollanen koirakaveri, jonka kanssa vois juosta ja leikkiä :)

Ai niin yks juttu meinas unohtua...me nimittäin annettiin yhteiskyyditys meiän toiselle lyttynaamalle,  (Tiikerille) mutta ei oltais uskottu, että se juoksee niin lujaa, ettei saatu sitä kiinni ja sit se hyppäski jo niin korkeelle turvaan, että jouduttiin luopuun siitä takaa-ajosta, mutta ainaski se oli hauskaa :D