Ei tästä tuu mitään, kun mulla on nykyään niin kiire, etten ehdi juurikaan tänne kirjotteleen ja toinen hyväkäs on toi mami, joka ei pahemmin aukase mulle ees konetta niin miten mä sit voisin kirjotella, kun en vielä tiä, että miten tää kone avataan :(
No ei sen puoleen, että mulle mitään uutta kuuluis, mutta voisin ainakin kertoo kamuille, että hengissä ollaan :)
Mä oon käyny pitkillä lenkeillä, mutta mami ei oo vieläkään päästäny mua irralleen, kun se ei luota siihen, etten mä karkaa niin siks mun on täytyny raahata tota mamia mukana ja se on kyllä selvä hidaste, eikä muutenkaan meiän suunnitelmat täsmää :o
Mulle tulee meinaan aika usein nenääni sellanen hyvä vainu, jota pitäis sit päästä tsekkaan, mutta arvatkaa lähteeks mami mun kanssa johonkin ryteikköön juokseen :(
Sit mä oon puhunu mamille, että mä tartten jonkun mun näkösen koirakaverin, niinku asuun meille, mutta eihän mami ota sitä ollenkaan tosissaan ja vaikka mä mamin saisin suostuteltuakin niin sit on iskä kantona kaskessa :(

1584782.jpg

1584739.jpg

Toi hiekkakasa missä juoksin niin oli tollanen ja niitä oli monta :o

Tossa on sit kuva mun Remu veljestäni, kun se on jossain koiraleirin päätöskisassa ja jos oikein käsitin niin sen olis pitäny hypätä ton esteen yli, mutta Remua ei sattunu sillä kertaa huvittaan ja teki se siinä agilityradalla pari muutaki omaa  ylimäärästä kuvioo :D
1584718.jpg

Tossa on sit mun Nalle veli, joka jäi sinne meiän syntymäkotiin ja toi pieni musta on yks niistä mun uusista pikkuveljistä, vaikka nyt niistäkin on jo 3 lähteny uuteen kotiin...
Toi Nalle ei kyllä muistuta mua vähimmässäkään määrin..vai mitä :o
1584721.jpg

Mä en varmaankaan kovin ahkerasti nyt kesän aikana tänne blogiini kirjottele, kun mä taidan niinku olla enimmäkseen kesälomalla :)