Tän viikon koirakuvat-haasteen aiheena on yksityiskohta.

Mähän oon kokonaisuudessaan niin komee, että musta on hiukan vaikee alkaa eritteleen mitään yksityiskohtia, mutta jos nyt hakemalla hakee niin ehkä vois mainita ton mun pitkän kuononi ;)
Siis ilmeisesti mulla on aika pitkä kuono, kun oon saanu mamilta siitä palautetta sillon, kun oon ollu pikkusen liian utelias niin se on käskeny mun mennä muualle pitkän kuononi kanssa :o
Ja tokaks yksityiskohdaks vois mainita noi mun isot luppakorvani, jotka joskus riehuessa kääntyy väärinpäin :)
859547.jpg

Sit yks yks aika henkilökohtanen yksityiskohta olis toi mun vaalee peppuni, joka jaksaa mun porukoita naurattaa :o
Mun porukat sanoo, että kun on pimee niin tosta mun perävalosta ainaski erottaa, että missä meen, kun se muka heijastaa pimeessä :o
1614884.jpg