Mä osallistun kans tähän koirakuvat-haasteeseen, jonka aiheena on keskikesän taikaa..
Vaikka en mä mitenkään erikoisesti vietä juhannusta, mutta jotain pientä saattaa ehkä ilmaantua ;)
Mähän rakastan kesää yli kaiken, kun ei se tyhmä lumi oo peittämässä kaikkia kivoja onkaloita ja hajuja :)
Niin siis mä aion lähtee pienelle matkalle ja tutustua erilaisiin lenkkimaastoihin ja mä meen ihan jalkapatikassa ;)

Ekaks ennen, ku mä lähen juhannusreissuun niin teen pari tollasta pientä taikaa niin siinä sitä on sit likoilla ihmettelemistä :D
IMG_0311.jpg

Sit mä käyn tsekkaamassa niitä maastoja...
IMG_0355.jpg

 Toi on varmaan aika jännä paikka, kun tossa on tollanen rata missä jotkut tyypit ajelee mopoilla ja mönkijöillä
IMG_0319.jpg

Sit mä aion viilettää ihan vapaana poikana pitkin maita ja mantuja :)
1658552.jpg

Löydättekö muuten mut tosta kuvasta ;)
1658549.jpg

Sit illalla mä voin ihailla tätä suomen kaunista luontoo ja ehkä ottaa suurimpaan nälkääni pari lenkkimakkaraa ;)
1658656.jpg

Seuraavana aamuna ton kaiken jälkeen mulla voi ehkä olla aika räjähtäneet tunnelmat :D
1365034.jpg