Ette usko, että mulla on ollu ihan sairaasti kaikkee hommaa, etten oo ehtiny tännekään pahemmin kirjotella, mutta ajattelin nyt hiukan kertoilla mitä kaikkee mulle on tapahtunu :)
Mulla on ollu yks koirakaveri (Dora) kylässä ja sen kanssa me ollaan reissattu pitkin maita ja mantuja ja sit me keksittiin rakentaa meiän pihaan sellanen este/temppurata ja siinä meillä vierähti muutama tovi, kun opeteltiin meneen niistä kaikista jutuista, mutta nakkia tuli siihen tahtiin, ettei niistä oikein voinu kieltäytyä paitsi yhdestä mä kieltäydyin...
Sit me oltiin sellasessa koirien kesäpäivätapahtumassa jossa oli kaikenlaista kisailua niinku nakkien ahmimiskisa, jota en ihme kyllä voittanu, vaikka oon kovasti harjotellu tota ahmimista ;)
Sit oli sellanen Tuplataitokisa, johon mun mami ei suostunu mun kans osallistuun, kun se pelkäs, että mä lähen omille teilleni, jos olisin irti ja niin sit meni siitäki palkinto sivu suun ja kyllä mamiaki hiukan jälkeenpäin harmitti, kun ei osallistuttu, kun kokeiltiin jälkeenpäin mua irrallaan  niin olisin varmaan menny ihan loistavasti sen radankin  ja niin se mun kaverikoira sit voitti koko Tuplataitokisan mestaruuden ja kyllä mua suoraan sanottuna otti se aika lailla pattiin :o
Siitä Tuplataitokisasta tulee sit kuviaki sinne Pirkanmaan seropien sivuille, kun ehtii ja kyllä siä muakin kuvattiin, kun leikin yhen Essi-koiran kanssa moneen otteeseen niin sit tultiin oikein varta vasten ottaan meistä kuvia

Tossa on se mun koirakaveri meillä kylässä :)
1738807.jpg

Tossa mä pujottelen tollasten keppien välistä..
1745663.jpg

Tossa mä hyppään kevyesti tollasesta esteestä, joita oli kaikkiaan 6kpl. siinä radalla ja selvitin ne täydellisesti ;)
1745676.jpg

Toi putki oli sit se, josta en suostunu meneen läpi, vaikka sinne olis kuinka paljon heitelty nakkeja niin en menny, mutta se Dora-koira meni, vaikka sekin pelkäs tota aluks :o
1745682.jpg

Tossa mä teen loistohypyn tollasen hulavanteen läpi :)
1745683.jpg

Tossa mä suoritan sit lankulla kävelyä, vaikka en siihenkään meinannu aluks mennä vaan hypin sen yli puolelta toiselle nakkien perässä, mutta sit mami nosti mut tohon lankulle ja ohjas mut meneen sen päästä päähän niin sit mä osasinkin sen heti seuraavalla kerralla, ku tyhjää vaan ;)
(Toi Dorakin kattelee tossa kateellisena mun suoritusta, kun sillä ei tullu ihan yhtä hyvä suoritus ;) )
1745678.jpg

Toi hökötys esittää sit niinku sellasta pöytää, jossa piti istua ainakin 5sek. ja antaa, vaikka tassua ja nakin sai vasta sitten, kun se 5 sek. oli kulunu, mutta sekin meni multa tosi hyvin ja noita samoja juttuja olis ollu siä Tuplataitokisassakin + sitten luoksetulo ja koirien ja ihmisten ohitus, mutta kyllä mä niistäkin olisin selviytyny :)
1745689.jpg